sorry za dlouhej koment, ale když už něco píšu tak pořádně To si ale představeješ něco ze StarTreku. Současnej HW už se nevyvíjí tak jako před lety, grafika která byla před 5 lety nabušená dneska furt jakž takž stačí i na nový hry. S timhle tempem a hlavně při velikostech a příkonech herního HW je naprosto nemožný aby ten výpočetní HW byl v ňákejch brejlích nebo v ňáký krabičce u konzole, natož v mobilu. Pokud se nestane něco naprosto zásadního (kvantový počítače???) tak opravu pořádná virtuální realita je záležitost tak minimálně 10 let. A to vubec nebere v potaz to jak nenažraný, nabobtnalý a blbě optimalizovaný hry budou za 10 let. Věřim že mít dnešní HW před 10 lety tak neni problém něco jako virtuální realita. Dneska jsou ale hry tak špatně optimalizovaný, jedou na tak retardovanejch enginech a tak dále, že můžeme mít výkon jakejch chceme a stejně se dostaneme sotva na ten průměr 60 FPS. 60 FPS jako takový by stačilo pokud by to pod něj nepadalo a pokud by vyřešili input lag, kterej je při 60 FPS ještě furt dost cejtit, což ale u starejch her nebejvalo, tam žádnej input lag nebyl ani při 30 FPS v těch hrách před 10 lety.Takže pokud jde o virtální realitu - já bych dal přednost maximální plynulosti a co nejmenšímu input lagu nad tim aby to vypadalo podle dnešních standardů jako "pěkná" grafika. To pěkná je schválně v uvozovkách protože dnešní hry pěkný fakt nejsou, třeba novej Hitman, to je jedna z nejhnusnějších her jaký jsem kdy viděl, je to celý rozmazaný, textury jak z Dooma 3 a modely maj počet polygonů asi jako v GTA: SA, kromě postav, to je jediný co tam má vysokopolygonální modely.Pokud budou nový hry vypadat takhle tak něco jako VR stejně nemá žádnej smysl.
Ale doufam že trend VR aspoň donutí vývojáře aby do her necpali ty chromatický vady a podobný zvěrstva který jsou v moderních hrách tak strašně v módě a který kvalitu grafiky snižujou na uplný dno a ještě je to nepříjemný. Jak by to asi vypadalo ve 3D? Chce se mi blejt jenom když si to přestavim.A pokud bude VR záležisost čistě her a technologickejch dem který jsou pro to přímo napsaný tak to opět nemá význam, kvůli technologickejm demům si to kupovat nebudu. PS: To co popisuješ by dávalo smysl pokud by to někdo dokázal implementovat tak že by byly určitý priority co musí jet za každou cenu plynule a co ne. Nejsem si jistej jestli je něco takovýho ale vubec s možný. Spíš je řešení dynamická změna detajlů a rozlišení, nejlíp kdyby bylo možný měnit rozlišení jenom pro konkrétní části obrazu, netušim jestli něco takovýho jde, ale bylo by to řešení jak udržet plynulost na maximu i v nejnáročnějších scénách.
Názor byl 2× upraven, naposled 01. 05. 2016 04:12