Mironet?
Upřímně nechápu, že ta firma ještě nezkrachovala. Poslední dobrá věc, kterou tam měli, byl prodej na splátky bez navýšení při splacení do roka. Bohužel tuto věc zaměstnanci Mironetu domlouvali s poskytovatelem úvěru rovný týden. Pokaždé, když jsme pobočku navštívili další den s tím, že si tedy jdeme pro ten notebook, tak nás překvapili s tím, že je potřeba doložit ještě něco dalšího a nebyli vůbec schopni to s poskytovatelem úvěru pořádně domluvit. Tedy po pěti návštěvách to konečně dopadlo, byl to až ponižující zážitek, ale notebook jsme si odnesli. Dával jsem jim pak šanci ještě několikrát, ale kromě toho, že jsou levnější než Alza, tam nevidím žádné pozitivum. Osobní nákup na prodejně je utrpení, člověk je nucen používat jejich kostrbatý nákupní systém, jehož absurdita dosáhla s pokusem okopírovat platební automaty v Alze zcela nových rozměrů, kdy například člověk zadá objednávku, nastaví platbu na automatu, přijde k automatu a dozví se, že objednávka neexistuje. Tak potom zase jako idiot jde k počítači, kde ověří, že číslo objednávky zadal opravdu správně. Dojde k automatu a opět ten samý výsledek. Pak to najednou jde a zákazník konečně pochopí, že nelze zaplatit, dokud není zboží připraveno k výdeji (WTF?). Několikrát jsem se tam setkal s takovým přístupem zaměstnanců ke svojí práci, že jsem naprosto nechápal, jak je možné, že tam ještě "pracují". Další historka s notebookem - sestra si ho objednala, vyzvedla, přivezla domů a zjistila, že je to jiný model (obojí bylo Sony Vaio, takže kód nezkoumala). Když jsme to tam pak šli reklamovat, tak nám chlapec na reklamačním oddělení otráveným tónem řekl, že ho to v této firmě ani nepřekvapuje (WTF??) a že ten model, který měli původně vydat, ani nemají skladem. Tak ať si jdeme nechat vrátit peníze. Týpek na pokladně, který vypadal, že by se radši věnoval hulení jointů než snaze zasloužit si svoji mzdu, nám v pohodě řekl, že nám ty peníze nedá, protože v pokladně tolik nemá. Nakonec jsme z něj ty peníze tedy dostali (celý proces trval cca. hodinu, fronty nebyly žádné) a šli ten notebook koupit do Alzy, kde byl o cca 800 Kč dražší, ale problém nebyl ani jeden a trvalo to celé asi 20 minut. Toť výsek zkušeností mých a mého okolí. Zbytek jich je v podobném duchu. Tak nevím, jestli tedy jen máme neuvěřitelnou smůlu a nebo jestli je to tam prostě nějaké divné...