Amazon staví vlastní doručovací impérium z továrny až k zákazníkovi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

10. 02. 2016 11:40

Má to své výhody i nevýhody
Nejde o to že by se zboží pomaleji dostalo k zákazníkovy, ale o to že amazon ušetří peníze. Teď je otázka na kolik se Vám dostane do ruky zboží které bylo vráceno atp ..
Nemluvě o tom že lituji ostatní eshopy hlavně ty menší a kamenné prodejny, kde se samozřejmě musí počítat s jinou marží, protože zde jsou jiné náklady. Ono figurovat s co nejmenší marží je likvidační pro ostatní. Není to o tom, že kdo na to nemá ať jde od kola, ale o tom že se dlouhodobě nízkým cenám nedá konkurovat (následné nižší zpětné marže ze kterých se dá žít atp..) díky čemuž se trh bude čím dál víc selektovat a to nebude dobré dlouhodobě pro pracovní místa a zaměstnanost. Toť jen můj názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 02. 2016 10:59

Hm, tak to je neskutečný bordel. Nevím jak si to představuje Amazon, ale když si já jdu koupit např. novou postel nebo stůl to je jedno, tak si to potřebuji osahat, podívat se na zpracování atd., to samé platí třeba pro stativ, kameru a jinou elektroniku. Nechci vše kupovat jako idiot na dálku a pak se i hádat s případnou reklamací. Chci stále mít možnost jednat se známým prodejcem, kde se jedná člověk / člověk. Tahle optimalizace vede k jedinému, monopolizaci a vytlačování prodejců a nakonec nebude moci kupující vůbec nic, vše bude řídit všemocný Amazon, jenže ne ku prospěchu zákazníka - PRO SVŮJ NEKONTROLOVATELNÝ ZISK, BUDE MUSET VYKAZOVAT NEKONEČNÝ RŮST (utopie). A nikdo ho už nezastaví. To není dobrá cesta.
> Kdo má pochybnosti, jak se chová k zaměstnancům? Tak, že je nahrazuje roboty. A zákazník, co je pro něj zákazník? Robot s kreditkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor