Nemyslím si, že hlavním důvodem bude více poznat systém regulací. Proč např. GM investoval půl miliardy do Liftu? He? Protože auto bez řidiče. A protože se předpokládá, že auta bez řidiče budou lidé používat trochu jinak, když je nemusí sami řídit. Auto může pro ně přijet do práce, cestou nabrat děti, ženu, vysadit kolegy... A od toho už je jen krůček ke car sharingu, kdy není potřeba auto vlastnit, ale jen zaplatit zlomek za danou jízdu. A nepracuje Apple náhodou na autě? Hmm? Už jen pro sběr dat je to skvělá příležitost. 11 milionů jízd denně? To máme do předpokládaného představení Apple Car skoro 20 miliard jízd. To už je sakra hodně dat z provozu. A jelikož je to všechno hrozně "tajné" myslíte si, že by Apple veřejně přiznal, proč vložil miliardu do nějaké čínské taxislužby, když přeci "oficiálně" má s auty společného jen CarPlay? Apple je velmi opatrný a s investicemi nad miliardu dolarů do jedné firmy rozhodně neplýtvá. Zvláště pak, když celou společnost neovládne. Pokud dobře vím, tak za celých 40 let své existence investoval Apple jen do jedná firmy více, než miliardu dolarů - Beats. Druhá největší investice v historii? Trochu moc na obstarání "pár" správných razítek, ne? Na poznání místních poměrů, nebo čistě pro investici si mohl vybrat firmy z oboru. Například některého svého dodavatele, kde by navíc mohl těžit ze snížení cen komponentů, získal know how, patenty a podobně.
Názor byl 4× upraven, naposled 13. 05. 2016 16:01