Čínský gigant Didi pro sdílenou jízdu investoval desítky milionů dolarů do platformy pro sdílení kol ve městech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

avatar
27. 09. 2016 10:35

Nevím jestli na kolech udělají terno, ve městech je to především služba pro turisty (co si nevozí kola s sebou) a pochopitelně pro místní, když je třeba. Čína je v některých případech kapitola sama pro sebe, takže tam je možné všechno.
> Mám obavu, že celé sdílení, nyní myslím i aut, je financováno z pozadí ekofašistickými kruhy, které si snad myslí, že tím pomohou planetě nebo co. Stejnou analogii vidím v kamionech s trolejí (stále se objevující hrůza), kdy asi našim milým "ekologům" nedochází, že ten proud pro mě se musí někde vyrobit, proto se v Německu obnovují uhelné elektrárny (zcela čisté emisně čisté jaderky nevoní), že ekocvoci? Takže, když se sečte celá efektivita, náklady, dražší výroba, údržba vedení a riziko na vozovce, tak máme nakonec VLAK. Chybu v tom, že se nemají výrobky zbytečně (speciálně potraviny a vše co lze vyrobit na místě) vozit přes celou zeměkouli (i v mazutem poháněných lodích) zase někomu uniká - pokud opravdu uniká a nejde o DOTACE.
http://ekonomika.idnes.cz/kamiony-emise-co2-troleje... ...
Co dodat kromě zasmání se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2016 10:08

Lepší by byla investice do infrastruktury silnic. Pokud jede tramvaj, autobus, auto a cyklista v jednom pruhu o šířce 2m... je něco špatně. Hlavní tahy jsou sice vyřešené, že tam ubrali místo k parkování a přidali tam pruh pro cyklisty, ale znám takových míst, kde se z bodu A do bodu B nedostanete, aniž byste neohrožovali svůj život.Praha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor