Nevím jestli na kolech udělají terno, ve městech je to především služba pro turisty (co si nevozí kola s sebou) a pochopitelně pro místní, když je třeba. Čína je v některých případech kapitola sama pro sebe, takže tam je možné všechno.
> Mám obavu, že celé sdílení, nyní myslím i aut, je financováno z pozadí ekofašistickými kruhy, které si snad myslí, že tím pomohou planetě nebo co. Stejnou analogii vidím v kamionech s trolejí (stále se objevující hrůza), kdy asi našim milým "ekologům" nedochází, že ten proud pro mě se musí někde vyrobit, proto se v Německu obnovují uhelné elektrárny (zcela čisté emisně čisté jaderky nevoní), že ekocvoci? Takže, když se sečte celá efektivita, náklady, dražší výroba, údržba vedení a riziko na vozovce, tak máme nakonec VLAK. Chybu v tom, že se nemají výrobky zbytečně (speciálně potraviny a vše co lze vyrobit na místě) vozit přes celou zeměkouli (i v mazutem poháněných lodích) zase někomu uniká - pokud opravdu uniká a nejde o DOTACE.
http://ekonomika.idnes.cz/kamiony-emise-co2-troleje... ...
Co dodat kromě zasmání se.