Google se chce do roku 2020 změnit. Už nebude jen reklamní společností

Přestože dnes Google prodává celou plejádu produktů a služeb, nesporným faktem zůstává, že se jedná především o reklamní společnost – příjmy ze zobrazení miliard bannerů rozesetých po celém internetu loni tvořily bezmála devadesát procent jeho obratu.

Podle viceprezidenta pro cloudovou infrastrukturu Urse Hölzleho by se to však mohlo během následujících pěti let změnit a příjmy z cloudových služeb by měly reklamu překonat.

Aby se tak ale stalo, musí se změnit i Google samotný, který má sice díky sobě samému jednu z nejpropracovanějších síťových infrastruktur na světě, nicméně ji nedokáže zákazníkům prodávat tak efektivně jako mnozí další, ať už půjde o Amazon, zástup specializovaných cloudových startupů anebo třeba Microsoft, jehož byznys okolo cloudových služeb Azure stále lépe nahrazuje příjmy z Windows.

Podle Hölzleho čeká cloudový trh v následujících pěti letech ohromný rozvoj a Google toho musí využít.

Témata článku: Byznys, Google, Cloud, Reklama

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Rdm 20. 11. 2015 13:35:22
    No nevím, většina věcí na které se Google vrhl skončila v propadlišti...

Další podobné články


Deset tipů, jak ovládnout Google: Vyhledávejte jako mistři

Deset tipů, jak ovládnout Google: Vyhledávejte jako mistři

** Vyhledávače jsou natolik dobré, že si poradí i s frází v běžné češtině ** Pokud to ale nebude stačit, můžete vyzkoušet pokročilé funkce ** Vybrali jsme ty nejzajímavější

25.  9.  2016 | Čížek Jakub | 14