Graf týdne: Proč má Android problém

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 219

Názory k článku

avatar
08. 07. 2012 06:51

Akorat menim iPhone 4 za Galaxy S3. Jsem zvedavy, jestli me Android na vlajkove lodi nejuspesnejsiho vyrobce vyvede z omylu nebo obstoji ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 07. 2012 07:02

Problém je v uměle navozené obsedantní poruše zvané aktualizace, já znám lidi, co dostali varování, že po aktualizaci přestane tablet či počítač fungovat pořádně, ale stejně to museli udělat. Nesnesli myšlenku, že by neměli poslední verzi systému, a koukněte výš na ty hysterické reakce lidí, co nemohou mít poslední android, to je normální absťák.
Měl jsem souseda, staršího pána co si pořídil počítač teprve před pár lety, nic o tom nevěděl, prakticky ho nepoužíval, ale vždycky když stáhl aktualizace, tak byl šťastný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 22:54

Tenhle problém musel být jasnej v okamžiku, kdy se umožnilo použití Androidu na mobilech více značek. Různej HW neumožní nové verze na starších modelech, výrobci mobilů nemaj nejmenší zájem zabývat se úpravou, aby nová verze alespoň částečně fungovala se starším HW. Tohle jsem pochopil už dávno , po zkušenostma s výrobky Medion. Technicky celkem kvalitní, ale nového firmware se dočkáte jen pokuď původní vykazuje nějakou hrubou chybu. Je to stejný jako s ovladačema. Mám doma krásnou kopírku Mustek, makala krásně k plné spokojenosti na W98, na XP už jen do SP1. Vyhozený prachy, používal jsem jí rok. Pro mě tahle předtucha znamenala koupit iPhona. No a už mám postupně 3 kousky a ten první ,3G už poslední iOS taky nevzal. Ale 4 roky se nechal upgradovat na nejnovější iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 20:16

Problém má spíš autor "článku". Moc práce si s psaním teda nedal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 18:52

ono je to i tím, že android převzal roli symbianu v levnejch telefonech ... ty prostě nové verze neutahnou ... ty nejnovější a nejlepší ten soft maj, stejně jako starší verze Iphone nepodporujou nějaké funkce, akorát je těch levnejch androidu vic, nic divneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 18:05

Jediný problém má autor, když zveřejňuje jako novinku několik měsíců stará čísla, což vysvětluje i onen "nejnovější operační systém". Chápu to u tupých ovcí kolem Apple, novinář by měl ale svoji nelásku umět překousnout, pane Sedláku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 17:42

A to ještě nevíte, že Android je nejoblíbenějším OS v gay komunitě:
http://mobil.idnes.cz/android-je-oblibeny-v-gay... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 17:15

Hm, zvlastna diskusia... Prekvapili ma v nej:
Ludia, ktori s oblubou nadavaju majitelom iPhonov do ovci zrazu tvrdia, ze im nevadi, ak nedostanu novu verziu androidu, lebo ju aj tak nepotrebuju...
Ludia, ktori s oblubou nadavaju na "drahy" iPhone si bez problemov kupia smartfon za cca 500€ a spoliehaju sa na neoficialnu podporu komunity...
Ludia, ktori s oblubou nadavaju na Apple, ze sice podporuje starsie zariadenia, ale oseka funkcie, su stastni, ked prvy (a na 99% aj posledny) update dostanu so stastim pol roka po jeho oficialnom vydani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 13:37

No jo. Začaly okurky.Vydáte taky článek (ono to ani nejni článek, spíš takovej štěk) "Proč má WP problém?"
Mohlo by to být např:
WP je mezi nekterými uživateli relativně oblíbený a díky předraženým low-end modelům je nedostupný širokým masám. Jeho penetrace je mizerná, má ovšem jeden opravdu zásadní problém. Nejnovější verzi 8 operačního systému od MS má pouze 0,0prd procent zařízení, což vývojářům stěžuje tvorbu aplikací. Už jen proto, že aplikace pro WP8 nepoběží na WP7. Apple je na tom s iOS podstatně lépe.Jinak já nevím, ale plno aplikací z 2.3 funguje i na 4. Vážně nechápu ty řeči kolem fragmentace. Hlavně, že WM-WP není fragmentován.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2012 13:18

Důležité je především zdůraznit, že většina výrobců na uživatele svých mobilů zvysoka MRDÁ. Takže ten graf se nezmění, dokud uživatelé stávající mobily nevyhodí do koše a nekoupí nové, s novou verzí Androidu, u které budou opět zamrzlí až do koupě dalšího mobilu.Takže verze 2 tu s námi může být ještě léta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 11:19

Mám Android už hodně dlouho, ale tohle mě opravdu štve. Zakládám si na nejnovějších verzích, a pokud ji nemam, odcházím. Už to opravdu bude 3/4 roku až rok čekání. Autor má plnou pravdu, tohle není normální.
Snad se Mozilla vytáhne s tím Firefox OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 11:07

Pane Sedlák vás by měli vzít za límec a vykopnout na ulici...to co předvádíte je opravdu neskutečné. Když už se snažím rozpoutat víkendový flame, alespoň u toho nelžu. Poslední statistiky za červen jasně říkají, že podíl ICS je skoro 11% a ne těch vašich 7% ještě někdy z jara - jinak řečeno statistiky za květen říkaly 7.x% a do konce června se to vyhouplo na skoro 11%. Což si myslím je hodně pozitivní věc.
Takže příště NELŽETE!
Už vůbec nemluvím o tom, že podobný "článek" na stránce živě/mobilmania vychází snad každý měsíc. Už dlouho se odhodlávám napsat do mf a upozornit na ty vaše blogové článečky.
http://www.androidpolice.com/2012/07/02/android-platfo... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 10:49

vidíte, já bych teď rád vydal článek s přesně opačným zněním - apple sux, android rulezz. Data od stejného subjektu tomu přeci odpovídají:
http://www.idc.com/getdoc.jsp...
V posledním sloupci tabulky je dokonce porovnané o kolik meziročně vzrostlo prodej za první kvartál a světe div se - android roste rychleji než iOS.. jakpakto? :) (neodpovídat prosím - to byla ironická řečnická otázka s cílem zesměšnit obsah článku)ps: hledal jsem hledal, ale kýžená data který by umožnila vznik toho grafu jsem nenašel.. měl by někdo odkaz na zdroj? nebo už stačí uvést jen "zdroj = velká firma" a konkrétní zdrojová data netřeba uvádět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 10:43

Jou jou, vokurky jsou tady! Dvě věty a dvě chyby. První faktická (4.1) druhá pravopisná. Nice job!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2012 10:27

Docela by mě zajímalo, kde vzal autor ta čísla a grafy. Např. už pouhé srovnání jeho prvních dvou grafů a toho třetího jasně dokumentuje, že nejde o skutečný výsledek, ale o účelovou konstrukci. Jinak pro srovnání zpráva jiného zahraničního serveru:"Podíl Android tabletů na trhu s tablety roste. Během posledních měsíců se dostal na 39% - konkurenční iPad si pohoršil, a to z původních 68% na 58%." (Zdroj: BBC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2012 10:22

stěžuje/ztěžuje....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2012 09:45

A k čemu ty updaty na iOS jsou, když drtivá většina featur v nich je dostupná jen pro nejnovější iPhone? Hm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 08:27

taky nechápu,jak může být profesionální novinář být tak subjektivně zaměření na ios...ios sice aktualizují i na starší zařízení,ale na starší zařízení nic nepřinese, to nemluvím o určitých omezeních viz. navigace, která jsou dostupné pouze na nejnovějším HW a to ne z důvodu, že by iphone 4 HW nestačil,ale aby vyrejžovali víc peněz...u androidu, máme aktualizovanou navigaci i na starší verzi androidu...navíc android 4 je docela náročný systém a na nějakém low and zařízení ani běžet nemůže...se divím,že nějaká iovce netvrdí,že nejnovější iphone s nejnovějším ios je oproti low andu mnohem rychlejší a že se android na tom low and občas sekne...už se to zažil,jak srovnávali nový iphone za 15 tisíc a tel. s androidem za 4 tis. a byli strašně rádi,že ten ios je mnohem rychlejší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 07:31

p. Sedlak opet zplodil BLABOL ... - proc je penetrace spatna? Vyvojari to sice maji horsi, ale proc bych mel upgradovat na nejnovejsi Android, ktery vubec nic neprinasi krom vyssi narocnosti a lepsiho GUI. Vlastnim p970 optimus black a s androidem 2.2.2 jsem po startu systemu mel volneho 260 MB a rekordni doba bez restartu je 1600 hodin - bez mensich problemu. Po aktualizaci na Android 2.3.4 mam po startu volneho 205 MB a po cca 14 dnech nejde uvolnit vice nez 100 MB. Takze to cele vetsinou konci restartem telefonu. Tudiz co prinesla vyssi verze - vubec nic, pouze vetsi pametove naroky. Takze nevim, proc tady zase delate vedu z toho, ze lide nechteji upgradovat na vyssi verzi. Problemem neni vysoka penetrace Androidu, ale cim dal vyssi HW narocnost Androidu - a s tim bud lide nesouhlasi, nebo proste nevidi duvod proc kupovat stale nove vykonnejsi - a take vetsi - telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (39)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 06:42

Mam 2 Androidy jeden je takova vyšší třida a druhy je total lowend nahradní - v obou byl ICS,přičemž oficialně low end neměl nikdy nic jinyho než 2.1.U hlavniho jsem ponižil zpět na 2.37 protože Iveta Voice na něm nefacha tak jam ma,navic jsem zjistil že oproti cyanogen mod 7.2 prakticky mně přechod výše mimo mirně zvyšene spotřeby baterky nepřinesl nic.
Normalni člověk a to je cca 99 procent lidi placa o tom že je to starej system pokud maji 2.37 ale nemaji vubec tucha že přechod jim nic extra zvlaštniho nepřinese,vyladěna 2.37 je vždycky lepši než současna tovarni ICS a JBEAM se ani nema bavit.Navic roztrištěnost je problem vyrobců - neni vubec problem provozovat ICS na prakticky čemkoliv.Vyrobci ale raděj zasvini android dementnim touchwiz,sense - neštastnikovi s něčim takovym když ukažu jak vlastneě může vypadat android a že lagovani problem prostředí vyrobce a nikoliv systemu celkem nechape.Pro vyrobce je totiž vhodne vykřikovat - vychazi novy model s novym systemem - nic jinyho než model co mate v kapse totiž mnohdy nenabizí.Pokud by prostě aktualizovali - všechny řady a modely možna by někteři trumbelini nekupovali uplně zbytečně za model A model X po roce přičemž realny rozdil mezi nima nula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2012 01:31

pane sedlaku ;) opet clanek bez hlavy a paty ? ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 01:31

Jo zatímco všichni potřebujou mít nejnovější verzi že? Chápu že pro vývojáře to nemusí být nejlepší, ale jakožto uživatel mám 2.3 a naprosto mi to vyhovuje, možná bych tam nějak dohackoval vyšší, ale co z toho? Ten HW taky není nafukovací a když mi to teď funguje stabilně tak co bych měnil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 01:04

Souhlasím s AJRimmer, Android jsem měl 2měs. a šel hodně rychle pryč. ZLATÉ iOS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 00:50

ještě že tenhle fanatik už není v týdnu živě ..... co jsem se z článku dozvěděli? Nic?! Jenom snad že iOS je zase prostě "lepší"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 00:28

Podle mne to není problém androidu jako spíš výrobců chytrých telefonů. To oni totiž rozhodují, zda poskytnou upgrade na novější verzi Androidu. Musí se rozhodnout zda jim stojí za to investovat do upgradu a tak zpříjemnit zákazníkovy život a doufat, že si od nich koupí další telefon. Nebo se na upgrade můžou vykašlat, donutit zákazníka koupit telefon dřív, a držet palce ať nepřejde ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2012 00:18

No vzhledem k tomu, že nejnovější Android je verze 4.1 představená minulý týden, tak mi těch 7% přijde jako velmi dobrý výsledek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor