Scéna internetových hudebních služeb zažívá první velký pád. Internetem už nějaký čas putovala šuškanda, že na tom Rdio není zrovna nejlépe a co nevidět vyhlásí insolvenci. Krátce poté se na scéně objevila Pandora a její nabídka odkupu klíčových technologií.
Toto je jen výpadek, Rdiu ale i tak zvoní umíráček
Tak se nyní i stalo a americká hudební Pandora (která u nás není dostupná) koupí technologie Rdia za 75 milionů dolarů. Jenže nekupuje Rdio jako kompletní službu a to v praxi znamená, že hudební služba časem skončí.
Na blogu Rdia se sice píše, že zatím vše pokračuje tak, jak má a v nejbližších dnech se žádné zemětřesení konat nebude, v horizontu příštích týdnů ale začne Rdio nejspíše zavírat krám a ukončovat předplatné.
Rdio patří k průkopníkům současných hudebních sužeb jako Spotify, Deezer, Play Music All Access a dalších. Jako jedno z prvních zároveň zamířilo i na menší trhy a bylo určitým pilotním testem i pro ostatní. Když tedy Rdio před lety zamířilo i do Česko, bylo jen otázkou času, kdy k nám dorazí i další v čele se Spotify.