IBM: Macy vyjdou v konečné fázi pro firmu levněji, než nákup a správa počítačů s Windows

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 57

Názory k článku

04. 11. 2016 10:37

Jako cele to bude asi o tom, ze pro Mac jeste neni vsechen ten spehovaci a zpomalovaci sw, ruzne java aplikace co sezerou vsechnu pamet.
Dalsi vec co v IBM maji z meho pohledu vymakanou jsou prehledne navody.
Pro Linux nic takoveho nemeli, tada aspon kdyz sem ho mel. Windows nevim nemel jsem.
Kazdopadne Mac ma lepsi podporu nez linux. Tam to bylo udelej si sam > google.
Lotus Notes tu bezi lip jak na Linuxu, takze neni duvod nekam volat.Jinak je sranda poslouchat ty zdesene vykriky tech lidi co spusi poprve novy Mac a zjisti ze tam neni Windows Ano takovy opravdu v IBM jsou, ale zas na jejich obranu musim rict, ze to jsou vetsinou netechnicti zamestnanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2016 13:42

Sedím před macem od roku 1993, možná jsem trochu zaujatý, ale každodenní provoz bez řešení systémově-hardwarových problémů je opravdu levnější než jiné platformy. Mám tu stroje i deset let a jedou každý den. Nyní už jen na office, ale jedou. Za tu dobu jsem narazil na jediný mac co měl problém přímo na boardu. Teď MS vydal vlastní počítače a zde bude to co má Apple - systém přímo na vlastní stroj. Takže věřím že ty nové MS počítače budou na stejné úrovni. A to se týká i ceny. A věřím, že v práci většina uživatelů nehraje hry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 10. 2016 09:26

Tak ta zpráva sděluje jediné. Útvar IT podpory IBM neumí nebo nechce dělat svoji práci pořádně. Kdyby standardní IT pracovalo s náklady na support na 1 stroj ve výši uváděné IBM, tak ho manažeři zruší a hledají si support jinde a levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2016 10:32

10 tipov pre "zelenší" počítač s LinuxomPublikované: 30.04.2009
1. Me­nej od­pa­du vďa­ka Li­nuxu
No­vé dis­tri­bú­cie Li­nuxu do­ká­žu bez prob­lé­mov fun­go­vať aj na star­šom har­dvé­ri. Dis­tri­bú­cia tiež nie je zby­toč­ne ba­le­ná v ška­tu­liach na roz­diel od iné­ho sof­tvé­ru. Ta­kis­to nev­zni­ka­jú zby­toč­né nák­la­dy na dis­tri­bú­ciu z veľ­kos­kla­dov do ma­loob­chod­ných pre­daj­ní. Pod­ľa štú­die v UK z ro­ku 2004 sú pou­ží­va­te­lia ope­rač­ných sys­té­mov Win­dows (kaž­dé 3-4 ro­ky) nú­te­ní ku­po­vať no­vý har­dvér dvak­rát tak čas­to, ako pou­ží­va­te­lia Li­nuxu (kaž­dých 6-8 ro­kov).
http://old.itnews.sk/spravy/biznis/2009-04-30/... ... Čísla sa zmenili, ale pomer ostal...A macOS aj Linux sú Unix/Unix like OS, teda sa podobajú v tomto parametri..https://www.levenez.com/unix/... A MS boli práve pre tú náročnosť populárny medzi výrobcami Výrobci pamětí jsou zklamaní z Windows 8, jsou málo náročné
28. 10. 2012 | Karel Javůrek | 83Micro­soft si mu­sel již po sys­té­mu Win­dows Vis­ta na­pra­vit re­pu­ta­ci a op­ti­ma­li­zo­vat sys­tém pro men­ší hard­wa­ro­vé ná­ro­ky a op­ti­ma­li­za­ce po­kra­čo­va­la nejen u Win­dows 7, ale ješ­tě ví­ce s Win­dows 8. A to ne­ní dob­rá zprá­va pro vý­rob­ce pa­mě­tí.S uve­de­ním no­vé­ho ope­rač­ní­ho sys­té­mu od Micro­sof­tu totiž vždy vý­raz­ně stoup­la po­ptáv­ka po vět­ším množ­ství ope­rač­ní pa­mě­ti, kte­ré sys­tém vy­ža­do­val. S před­cho­zí­mi ver­ze­mi se vý­rob­ci tě­ši­li vzrůstu po­ptáv­ky z ob­las­ti ně­ko­li­ka de­sí­tek pro­cent.
http://m.zive.cz/vyrobci-pameti-jsou-zklam... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 10. 2016 09:46

Já nevim, ale statistiku si může ohýbat kdo chce, jak chce. Koupili jsme si Apple do jedný firmy v roce 2002 a ty G4 ludry ná vydržely do roku 2010 bez jediný další investice, kromě upgrade SW, ale ten je nezávislý na platformě. PC jsme měnili 2x, ale tenkrát to brzdila XPčka, která oproti tehdejšímu s OSX vypadala a fungovala jak z pravěku. Ale podle toho se nedá hodnotit obecně nic. Spíš mě je záhadou, proč se k tomu vyjadřují demagogové, kteří na tom v životě nemakali a zároveň jim vadí, že se v Apple počítačích nemůžou šťourat (registry a pod. sračky), přičemž je to základní filozofie týhle firmy! Prostě ladí HW a SW v jedný fabrice a proto nejsou určený pro kutily domácí. Makal jsem na obou plarformách nemůžu říct, která je lepší, ale odsuzovat jedno nebo druhý, dokáže jen mentál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2016 09:45

Pokud necháme stranou bezpečnost systémů, zaujal mě tu jeden názor: Windows je stabilní, pokud se v něm nerýpete. Jak bych to opravil, pokud se v něm nerýpe Microsoft. Jedna zvláštnost Mac OS X je v tom, že ten systém je plus mínus stejný vzhledově i programátorsky. Vyplývá to i z názvu. X = 10. První OS X zavedl malou "revoluci" ve vzhledu i v API, ale od té doby je klid. Windows byl v pohodě asi tak do XP, potom přišla velká změna API s Vistou, teď další velká změna s W8 a od W8 to jde z kopce z pohledu prográmátorů i uživatelů. Navíc je u Microsoftu skoro pravidlem, že po každé aktualizaci se něco pokazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2016 09:30

Dnes si Mac ve firmě zvolí spíš člověk technicky zdatnější zvyklý řešit problémy s počítačem sám, ostatní zůstávají u Windows protože se jim nechce učit nový OS. Právě ta druhá část zaměstnává IT podporu více, proto si myslím, že porovnávat náklady na správu přes počet žádostí o support není dnes ještě objektivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2016 09:18

To je prima, jak se z reklamního článku jedné firmy dokáže udělat něco, vydávané za seriózní novinářskou práci. Ale že by tam byly podklady, jaké pozice používají Mac a jaké Windows, a proč nenasadili software, který je pro Windows také v mnoha případech zdarma, to už nenapíší.
Něco tak manipulativního jsem dlouho neviděl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2016 09:05

To bude něco jako v tom Mnichově, když za pouhých 120 milionů euro ušetřili 19 milionů na licencích Windows, ale získali svobodnější pohled na svět...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2016 09:00

Duvod bude uplne jiny, predpokladam obchodni a Apple si velice dobre spocitac, ze se mu vyplati uzavrit partnerstvi s touto fitmou i za čenu dumpingovych cen. Pokud zamezite zamestnancum instalace vlastniho software a na pocitacich bezi jen podnikovy software ci bezny office, tak pocitace nevykazuji zadne zavady. Nejvic problemu dela free software a po nem informacni systemy site na miru. Jejich problemy pak uzivatele zamenuji za problemy pocitace. Jinak pri dobre sprave pocitace a omzeneu miznosti spravy uzivtalem jsou zavady spise hardwarove, ale ni to co jsme znali z dob Xp a podobnych. Jinak na supportu mame stejne mnostvi problemu obou taboru. Rozdil je v tom, s Microsoftem muzeme alespon komunikovat a hledat reseni.u apple premlouvame pratele, aby dany problem publikovali take a statisticky nas apple vzal na milost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2016 07:36

Asi ještě nestihli vyvinout dostatek vlastního softwaru pro Macy, kterým by ho rozjebali stejně jako ty Windowsy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2016 06:17

nevyžadují podporu protože jsou tupé ovce které dělají na počítači jen zakladní věci, na apple je 1/1000 možností co na windows, joo sice jsou programy zadarmo ale kolik jich je ? podívejte se kolik vzniklo sw na windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2016 23:57

ja suhlasim s tym co tu niekto pisal: ze na tych Mac-och sa robi odlisna praca ako na Win strojoch, cize naklady na support nie su porovnatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2016 23:15

tento PR bullshit kazdeho iba otravuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2016 22:55

Akurat teraz si mame možnosť vybrať Lenovo Carbon X1, alebo Macbook AIR. Hadajte čo si vyberá 90% ludi.
Ano je to Lenovo. tych par ludi čo tu ma apple stym maju len problemy. Či už s SW, alebo chybnym HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2016 22:08

To co říká IBM ja mluvím už léta ,kdo by se pořád patlal
s nedodělanýma Desítkama když mužete vzít funkční systém.Lidem to už začína docházet.Ještě pár let a na widle si už nikdo nevzpomene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2016 21:57

Že by to bolo tým, že Macy používa menej ľudí??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2016 21:37

Já považuji IBM za seriózní firmu a vážím si jí, ale když to tak vidím, tak mě napadá jedna otázka - Nejsou zaujatí?
Po tom, co jim kdysi Microsoft vyvedl, a při aktuálním spojenectví s Applem bych se ani nedivil.
A popravdě, na Windows je také spousta zdarma dostupného a kvalitního softwaru, když už je řeč o těch kancelářských balících, tak zmíním řeba LibreOffice. Druhá věc je ta, že pokud by si to uměli pánové v IBM nastavit, tak s Windows mít problém nebudou. Pokud by maximálně omezili uživatelská práva a dovolili zaměstancům dělat pouze v programech, v nichž dělat mají, nevím, v čem by měl být problém.
Windows je spolehlivý systém a pokud se v něm nebudete rýpat (ať už sami nebo prostřednictvím různých programů), pojede dobře. A popravdě, mnohem více bezpečnostních chyb než má Windows má ten slavný jablečný macOS ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2016 21:14

A teď ještě sehnat specializovaný software, který ve firmě potřebujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2016 21:09

... vyjde levněji, dokud maců nebude tolik, aby se vyplatilo útočit na macy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 10. 2016 20:46

mňa by zaujímalo, k akým konkrétnym uloham volali extra spoplatnený it support že sa im to tak predražilo, resp. či by na it support prijali / vyhodili viac ludi ak by ich nepotrebovali, alebo, ako konkrétne sa im premietol it support do nákladov ak nešlo o pausal. kazdopadne, ak šlo o zarucny problém, nebolo čo prenasat do nákladov, ak šlo o sw problém, ako o kay presne šlo problém, ze sa im preniesol do nákladov. inak je to len mlátenie slamy, a tato sprava ma veľmi nízku uroven dôveryhodnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2016 19:58

Těch důvodů může být více.. Třeba i jen to, že Macy dostávají v IBM ti "vyšší" (a tedy i samostatnější) pracovníci, kteří si problémy vyřeší sami, zatímco ti běžní zaměstnanci nikoliv. Ale třeba to mají fakt spočítané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 10. 2016 19:32

Proste "predrazene" pocitace Svet trpi mnoha predsudky.Predrazeny Apple je jeden z nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor