Interbrand: Apple má stále nejhodnotnější značku, poskočil ale Microsoft

Interbrand po roce opět seřadil společnosti podle odhadované hodnoty jejich značky a moc se toho nezměnilo. Žebříčku i nadále vládne Apple následovaný Googlem a sodovkárnou Coca-Cola. Bramborová medaile je ale už zajímavější, IBM si totiž vyměnilo pozici s Microsoftem, který je nyní čtvrtý.

Z dalších technologických firem stojí za zmínku Samsung na 7. místě, Amazon na 10. a Intel na 14. příčce. Kompletní seznam TOP100 najdete v infografice.

682889818
Nejhodnodtnější značky světa podle Interbrand

 

Témata článku: Microsoft, Byznys, Apple, Google, Statistiky, Redmond

3 komentářů

Nejnovější komentáře

  • JeCh 6. 10. 2015 16:45:11
    Ty IT firmy takhle vepředu moc nechápu. Obávám se, že kromě pár lidí z...
  • hustodemon 5. 10. 2015 12:39:06
    soda (anglicky) =! sodovka (cesky) kdyz uz se zivite prekladanim cizych...

Další podobné články