Interbrand: Apple má stále nejhodnotnější značku, poskočil ale Microsoft

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

06. 10. 2015 16:45

Ty IT firmy takhle vepředu moc nechápu. Obávám se, že kromě pár lidí z branže nikdo o firmách jako IBM, Intel nebo Cisco neslyšel a nic jim to neříká. Naopak Samsung bude znát každý.Ale je otázkou, co má vlastně "hodnota" značky vyjadřovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2015 12:39

soda (anglicky) =! sodovka (cesky)kdyz uz se zivite prekladanim cizych clanku, tak to aspon prekladejte spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor