Na českém e-shopovém trhu se letos očekává významná novinka v podobě vstupu společnosti Lidl. Ta v Česku působí od roku 2003 a nyní zde provozuje 234 prodejen. Nabízí primárně potraviny, ale také různorodé spotřební zboží převážně vlastních značek. Lidl je v Česku poměrně populární, proto je možnost nákupů online již docela očekávanou událostí.
Potraviny online: 12 služeb, kde si koupíte rohlík, a to zdaleka nejen v Praze
Že se Lidl u nás pustí do internetového prodeje se začalo šuškat už v loňském roce. Online prodej funguje už například v sousedním Německu. Spuštění se původně očekávalo již na jaře, nicméně na aktuálně položenou otázku, kdy se spuštění dočkáme, odpověděla Kateřina Jašková z PR oddělení společnosti: „Již brzy. Právě finišujeme.“
Co bude v nabídce? Dá se očekávat, že e-shop bude fungovat tak, jako právě u západních sousedů. Nebude tedy nabízet potraviny a tím konkurovat například společnosti Tesco a jeho rozvážkové službě iTesco. Zaměří se na prodej spotřebního sortimentu, který v prodejnách nabízí jen v rámci specializovaných týdenních akcí. V e-shopu bude zboží k dispozici neustále, navíc v daleko širší nabídce.
Alza začala s prodejem elektromobilů. Na skladě má dvě Tesly
Dnes se však Lidl připomněl s jinou novinkou pro skalní příznivce značky, kterým nestačí v prodejnách jen nakupovat. Nově je k dispozici strategická hra My Lidl Shop, která vám možní zahrát si na manažera prodejny Lidl. Hledejte v App Store nebo Google Play.