Linkedin se nedaří zvyšovat aktivní zájem uživatelů, vydělává na nich ale více

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 14

Názory k článku

06. 08. 2016 16:40

chamtive mrdky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 08. 2016 14:03

Kde šlápne Microsoft, tam tráva neroste..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 08. 2016 16:34

Rozvoj pod MS? Spíš to chcípne, jako jiné firmy, které MS koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2016 16:22

Aktivní zájem uživatelů? Nevím, ale já tuto službu vnímám tak, že se tím "prezentuji". Tj. mám tam něco jako CV-čko. A to je celé. A občas mi tam prostě něco příjde. Jenže. Zkušenost je taková, že čím více toho tam napíšete tím menší pravděpodobnost, že to budou někdo číst.
Jak to vím? Nedávno jsem hovořil s jednou docela výše postavenou paní z ÚP a když jsem ji říkal, že bych na základě informací z knihy "JAK? Vybírat spolupracovníky (Stýblo)" očekával větší zájem ze strany zaměstnavatelů číst CV-čka tam mi bylo řečeno, že toho tam mám moc... Přerušeno Takže jsem se následně dočetl, že průměrný manager stráví nad jedním CV cca 3 vteřiny. Takže si říkám OK tak tam napíši, že jsem se narodil, nějakou tu školu a kdy plánuji zemřít a víc se toho na jednu A4 prostě nevleze. Nemluvě o jejich schopnosti číst... Pokračuji. Tak řekla: "Dobře, ukažte to, já se na to mrknu". (byly to cca 3xA4, bohužel nebo bohudík mám docela velkou praxi v IT, JEE, Automatizaci atd.). Po té co to vzala do ruky nějak zjihla a vrátila mi to s tím, že na to nemá čas.
Proč to celé? Pokud se lidé nenaučí používat mozek a nezačnou číst, tak jim hold (or holt or something ) nezbyde nic jeného než ryk poraněné ovce. A je jedno zda je to nějaký manažírek, vlastník nějaké té dotované kooperace nebo jen obyčejný člověk z řad plebs. Naštval jsem někoho? Sorry, ale líp to neumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 08. 2016 12:09

LinkedIn je neprofesionální Facebook II pro rádoby dospělé, kteří se ohánějí vizitkami sám sobě ředitelem, sbírají lajky a kontakty jak děcka kdysi céčka, a na sklo dávají citáty, o jejichž autorech i samotném obsahu vědí kulový. Technicky je LinkedIn rovněž programátorský paskvil s otravnou reklamou, spamováním pošty a nemožností kohokoliv normálně oslovit. Neliší se od Facebooku a jiných pubertálních krávovin. Čekám, kdy začne podporovat Pokemony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2016 11:56

Tahle síť to je jedna velká katastrofa. Vidím to jak úplně vyhozený prachy, ale třeba to MS posune někam na lepší úroveň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor