Microsoft se prý chystá koupit mobilní reklamní síť InMobi za 2 miliardy dolarů

Microsoft v minulosti udělal mnoho velkých akvizicí a podle zdrojů webu SeekingAlpha se schyluje k další, která bude mít hodnotu kolem dvou miliard dolarů.

Cílem nákupu má být prý reklamní síť InMbo, která byla založena v 2007 v Indii a už v roce 2011 měla přes 800 zaměstnanců. V průběhu let získala investice v celkové hodnotě 220 milionů dolarů od investorů jako Mumbai Angels, Kleiner Perkins Caufield & Sherpalo a Softbank.

Hlavní předností pro Microsoft je zaměření této sítě na mobilní reklamu, která je stále důležitější a InMobi patří mezi nejvýznamnější hráče v této oblasti. Podle informací se o akvizici InMobi zajímaly i společnosti Google a Yahoo, vypadá to ale, že zvítězí právě Microsoft.

inmobi-new.png

InMobi dokáže zasáhnout až miliardu mobilních uživatelů a i když stále není na veřejné burze, má kanceláře po celém světě a během let uskutečnila řadu vlastních akvizic společností jako Sprout (InMobi Studio, HTML5), MMTG Labs (AppBistro, AppGalleries) nebo Metaflow Solutions. InMobi také uzavřela mnohamilionové partnerství s mobilní reklamní sítí Amobee. Microsoft se ke spekulované akvizici zatím nevyjádřil, ale jistě se jedná o výhodné doplnění portfolia, které tvoří Bing Ads. Microsoft používá vlastní reklamní síť na mnoha službách i aplikacích.

Konkurencí na mobilním trhu s reklamou je například Google AdMob nebo Apple iAd a s rychlým rozšiřováním mobilních zařízení na úkor těch desktopových, je mobilní reklamní síť Microsoftu určitě důležitým prvkem úspěchu do budoucna.

Témata článku: Microsoft, Byznys, Mobility, Startupy, Reklama, Redmond

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • Karel Dvořák 18. 1. 2016 20:54:32
    Článek postavit na slově "PRÝ" může jen diletant. PRÝ tu síť koupím, já má...

Další podobné články


Apple prý chce koupit automobilku McLaren

Apple prý chce koupit automobilku McLaren

21.  9.  2016 | Holčík Tomáš | 28

Larry Ellison: Oracle je nejrychleji rostoucí cloudovou společností

Larry Ellison: Oracle je nejrychleji rostoucí cloudovou společností

** Oracle vrhlo všechny síly na přechod do cloudu s komplexní nabídkou aplikací ** Nové produkty a služby jsou zaměřené i na menší podniky ** Oracle jde tvrdě proti Amazonu s podporou hybridního cloudu

20.  9.  2016 | Javůrek Karel | 2