Na internet unikly nahrané hovory marketingové firmy, obsahují detaily o jménech, adresách i kreditních kartách

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

Anonymizovaný  |  31. 01. 2017 10:58

Najednou mi ta čeština (jazyk) nepřijde tak "malá". Kdo by hekoval česká callcentra, když tomu nikdo nerozumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2017 06:02

"takže si dávejte pozor při předávání osobních informací i při telefonních hovorech" Javůrku, Javůrku, a to mám při každém hovoru, při němž bych chtěl platit (a tedy předávat osobní údaje) nejdříve do té firmy osobně zajít a provést jim tam bezpečnostní audit? Nebo jak si mám to "dávejte si pozor" představit?P.S. Úniky po webu jsou v principu totéž jako po telefonu, výše uvedené se vztahuje tedy na jakékoli předávání osobníh údajů. Prostě mi nezbývá než důvěřovat, pokud chci u dané firmy platit. Jen mi prosím neříkejte, že velkým či známým firmám se podobné průšvihy vyhýbají. Nevyhýbají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor