redaktůrek jako vždycky mimo. gratuluji
Myslím, že použití této technologie bude dříve či později nutné. Např. není potřeba detailně vykreslovat objekty "mimo" přímý pohled. Zároveň lze tímto řešit rozdílné úhly při pohledu na blízký objekt VS vzdálený objekt - to je dle mého názoru jeden opomíjený, ale důležitý detail.
Nejde o ovládání hry očima. Jde o ostření. Pokud to zvládnou, můžou drasticky snížit nároky na počítačový výkon.
presne tak, aj ked mozno by v buducnosti mohli pridat ovladanie kamery v hrach pohybom oci+hlavy a nielen hlavy
Ještě kdyby dokázali zjistit samotné ostření, bylo by to super. Protože hra je jen 2D projekce, kdy je celá plocha ostrá, v reálu to je nesmysl. Proto se ve hře nemůžete dívat skrz křoví nebo trávu, ale v reálu ano.
Jde samozřejmě o obojí. Snímání očí může být i zajímavý způsob interakce.
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.