Prodeje nových MacBooků Pro po pěti dnech téměř dosáhly celkových prodejů tenkých MacBooků, poráží i ostatní značky

Před několika dny sám Apple přišel s oznámením, že nově představené MacBooky Pro se prodávají nejlépe v historii. Nyní ale analytická společnost Slice Intelligence zveřejnila data srovnávající prodeje nových MacBooků Pro i se starším 12palcovým MacBookem a dalšími notebooky.

Jak lze vidět na hlavním grafu, prodeje MacBooků Pro překonaly celkové prodeje všech ostatních ukázaných notebooků dohromady, včetně například Surface Book, Dell Inspiron 2v1, Lenovo Yoga 900 a Asus Chromebook Flip. Dle informací dosáhly prodeje nových MacBooků Pro za pět dnů na 78 % celkových příjmů z tenkých 12palcových MacBooků, které Apple uvedl už v dubnu minulého roku.

Klepněte pro větší obrázek
Poměr prodejů vůči ostatním notebookům konkurenční koncepce Surface (Zdroj: Slice Intelligence)

Vzhledem k vysokým prodejům a zároveň vysokým cenám se nelze divit ani tomu, že podle informací za pět dní prodeje MacBooků Pro překonaly celkové příjmy z jakéhokoli notebooku za celý letošní rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Druhý graf ukazuje statistiky uživatelů, kteří si v roce 2014 koupili MacBook a volba jejich příští značky. 60 % z nich opět zvolí Apple, 40 % pak jinou značku jako třeba Asus nebo Dell. Nové MacBooky Pro si kupovali převážně muži, kterých bylo podobně jako při uvedení chytrých hodinek Apple Watch čtyřikrát více než žen.

Diskuze (63) Další článek: Vyzkoušeli jsme nejnovější procesor Intel Core v notebooku Dell Inspiron 13z. Stojí za pozornost!

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,