Průzkum: Čeští blogeři se profesionalizují a vládnou jim ženy

Firmy se už nespoléhají jen na tradiční reklamní formáty, ale hledají oporu i v blogosféře. Potvrzuje to i nedávný průzkum Blogbarometr 2015 agentury DBM, do kterého se zapojila necelá pětistovka z oslovených autorů.

193528002 33853357 
Česká blogosféra v infografice

Aktivita firem vůči české blogosféře vzrostla meziročně o třetinu. Blogeři se postupně profesionalizují a pro firmy se stávají partnery. Téměř polovinu z nich společnosti oslovují a nabízejí jim vedle širší spolupráce vzorky, produkty a pozvánky na všemožné události a akce.

156998606 469052082 190908013
O čem se bloguje, věkové rozložení respondentů a platforma

Z genderového pohledu máme přebytek blogerek, což souvisí i s jejich obvyklými tématy. Zatímco ženy blogují spíše o módě, životním stylu, kosmetice a cestování, muži převládají u politických a technických témat.

Témata článku: Byznys, Web

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Milan Křepelka 2. 10. 2015 7:24:58
    To snad nemůže nikoho překvapit. Jakmile jde o žvatlání, pokud možno o...
  • Viktor Loket 1. 10. 2015 8:44:02
    to bude asi tim, že nemají chlapa, tak jim nezbývá než blogovat.
  • Jan Dovrtěl 30. 9. 2015 18:56:15
    Me by asi zajimala navstevnost techto blogu, cte je nekdo?

Další podobné články