Spotify na nákupech: pohlcené startupy mají pomoci lepšímu propojení uživatelů

Spotify je jednoznačně nejpopulárnější službou pro streamování hudby. I přes počet svých uživatelů však pokulhává na poli sociálních funkcí. Možná právě proto dnes švédská společnost oznámila pohlcení dvou menších startupů – Cord Project a Soundwave.

Cord Project se zaměřuje především na komunikaci – v roce 2014 vydal chatovací aplikaci Cord, která nabrala kolem milionu uživatelů. Hlavní funkcí bylo přitom prosté zasílání krátkých hlasových zpráv. Zástupce Spotify však upřesnil, že podobná funkce není v plánu.

Klepněte pro větší obrázek
Spotify aktuálně nabízí možnost sledovat uživatele a sdílet s nimi svoje playlisty

Druhá koupená společnost Soundwave je mobilní obdobou Last.fm. V reálném čase sleduje hudbu, kterou uživatel poslouchá a umožňuje komunikaci mezi fanoušky jednotlivých skupin či žánrů. Ani v jednom případně není jasné, kolik Spotify za obě společnosti utratilo. 

Témata článku: Byznys, Hudba, filmy, seriály, Spotify, Last.fm

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Wolf9 21. 1. 2016 15:51:40
    Sociální funkce jsou teda to poslední, co mě na Spotify zajímá.
  • Karel Dvořák 20. 1. 2016 20:00:09
    O jakých starthňupech píšete? Nějak vás nechápu.
Určitě si přečtěte

Google Campus: Prostě přijedete, připojíte se k Wi-Fi a založíte svůj vysněný startup

Google Campus: Prostě přijedete, připojíte se k Wi-Fi a založíte svůj vysněný startup

** V Česku najdete desítky coworkingů a startupových inkubátorů ** Ve světě se snaží třeba Google s konceptem Campus ** Zdarma se zaregistrujete a můžete začít budovat svůj sen

4.  12.  2016 | Čížek Jakub | 2