Tajemný Magic Leap zajímá Čínu. Z Alibaby přitekly další stamiliony dolarů

Tajemný Magic Leap zajímá Čínu. Z Alibaby přitekly další stamiliony dolarů

Magic Leap je tajemnou společností z Floridy, která slibuje vývoj revolučních brýlí pro rozšířenou realitu. Ve stejné kategorii Microsoft pracuje na svém modelu HoloLens, který se však na rozdíl od Magic Leap pochlubil několika vývojovými verzemi brýlí a otevřeně je prezentuje. Floridský startup je obestřen tajemstvím a kromě technologických ukázek formou videa zatím nevyprodukoval reálný produkt. I přesto však získal další obří investice, které mají jít na zrychlení vývoje a také provázání firmy s čínským trhem. Nemalé prostředky totiž do firmy vložila i společnost Alibaba – čínský internetový gigant. Celkem se jedná o sumu 793,5 milionu dolarů, které přibyly k předchozí prosincové investici 827 milionů dolarů a 542 milionů z předloňského roku.

Kromě Alibaby investice přišly ze strany Googlu, Qualcommu, Warner Brothers nebo investičních společností Fidelity a JP Morgan. Budoucí hodnota společnosti se odhaduje na 4,5 miliardy dolarů. O Magic Leap je však stále slyšet pouze v souvislosti s obřími investicemi. Společnost neoznámila ani přibližné datum uvedení produktu a nenaznačila ani vzhled brýlí.

Článek patří do rubrik: Technologie, Byznys

4 komentářů

Diskuze

  • adams , 4. 2. 2016 2:51:52
    A to už se vyplatí nechat udělat trochu slušnější rendery... :D
  • dolph1888 , 3. 2. 2016 11:32:24
    Další tajemná imaginární společnost co tahá peníze, tentokrát z Číny. Tak...

Další podobné články


Vědci vyvíjí úspornou kameru, která dokáže neustále nahrávat celý váš život

Vědci vyvíjí úspornou kameru, která dokáže neustále nahrávat celý váš život

** RedEye má za cíl 24 hodin denně nahrávat dění kolem vás ** Největší překážkou je spotřeba, kterou se podařilo vyřešit ** Dočkáme se podobné kamery v budoucích Google Glass?

Včera | Javůrek Karel | 19

Reklamy v App Store radikálně promění trh s aplikacemi. Pokud si je vývojář nezaplatí, bude to mít těžké

Reklamy v App Store radikálně promění trh s aplikacemi. Pokud si je vývojář nezaplatí, bude to mít těžké

** Apple po osmi letech fungování zavádí inzerentní pozici v App Store ** Reklama ve výsledcích vyhledávání má usnadnit život malým vývojářům ** Za současných podmínek může fungovat naopak

23.  6.  2016 | Janů Stanislav | 17