Firmy jsou rády, že se jim zaplatí staré kocábky, jsou rády, že zatím rez sežral pouze jeden trup (a loď tedy nejde ke dnu) a někdo má zase "plány". Opět k smíchu, lodě jsou největší znečišťovatel ovzduší, i při své menším počtu hravě utlučou i auta či kamiony (na celém světě), otázka, bude ta nová "autonomní" loď zase spalovat mazut? Či to bude jako elektrický kamión* co zkouší Švéd, aby zjistil, že vlaky již máme?
* http://video.idnes.cz/...
Našel jsem, co dodat? Auta nahradila místní lokálky proto, že vlakem se nevyplatí zajíždět s mikrovagónky do každé vesnice, jako v UK kdysi. Auta využívají při přepravě volnost, možnost změny směru s malými náklady (pouze musí být silnice). Když budu elektrifikovat (dráty, smrt na stožárech, betonová smrt okolních aut, a co ostatní provoz? jak se bude e-kamion vyhýbat, předjíždět...), snad celou zemi, dopadne to $ katastrofálně, a elektřinu (životní prostředí) mi pochopitelně vyrobí uhelka / jaderka za humny, HeiIGreenpeace. O ceně daného řešení z pohledu vozidla se nelze bavit, tomu se pouze lze smát.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 06. 2016 13:31