My ale přece takhle fungujeme odjakživa. Neustále, patnáct let čteme připomínky k titulkům a našemu přístupu. Nic se nezměnilo v roce 2010, kdy nás koupila Mladá fronta, a nic ani teď, když jsme u CNI. Jedeme si stále svou cestou a nechystáme se to nijak zvlášť měnit.Píšeme články pro různé lidi. Všimněte si, že třeba velká témata o elektronice, nad kterými Jakub pokaždé tráví víkend, ani nedělíme do kapitol. Jsou totiž určené pro jinou cílovku, tady by to nemělo smysl. Potom – třeba jednou za čtrnáct dnů – uděláme téma X nejlepších, které je určeno jiným čtenářům. Tam připravíme článek s ohledem na vyhledávání; tam velkou procházecí galerii; tam článek, o kterém víme, že se ani nebude číst, ale dává nám smysl, aby na Živě byl. Měsíčně sem chodí přes milion lidí – různých lidí, pro které píšeme různé články.Kdyby v titulku bylo, jen, že Tesla končí, a zbytek až v článku, asi uznám, že je to už za hranou. Ale proti této verzi nemohu říct ani slovo. Do tak malého prostoru, který je k dispozici, Karel dostal všechno, co je u titulku potřeba: zaujmout, informovat, nevymýšlet si a moc nezjednodušovat.