Tesla Motors mění podmínky používání Superchargerů, nabíjení už pro nové elektromobily nebude neomezené

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 25

Názory k článku

avatar
10. 11. 2016 21:14

Bylo to už ověřené.
http://www.hybrid.cz/baterie-tesla-si-udrzi-pr... ...
(uklikl jsem se, byla to odpověď na diskuzi výše)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 11. 2016 09:49

Již mnoho let existuje pro automobily vyvíječ vodíku vody, takže provoz takového vozidla je více než levný. O tomto způsobu pohonu ovšem nikdo nechce slyšet, protože provozovatel by si do auta nalil vodu a jezdil by bez placení daně za palivo státu. A zlodějské státy by nedostali žádnou daň za palivo, která dělá skoro 90% ceny paliva. Kdo chce vědět, jak se takový vyvíječ vyrobí, tak si jistě na internetu plány najde,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2016 18:48

Humpolec - vítejte v budoucnosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2016 18:06

to tych model 3 ale moc nepreda... bohaci maju casto domy takze nabijanie nieje problem, ale z bytu auto na ulici len tak nenabijes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2016 17:57

Ale, ale už omezení a za tak "připlacená", dotovaná auta no podívejme se. S tím doživotní bych také šetřil, neznamená to doživotně pro majitele, pouze do zániku firmy.
> Až bude těch aut podle přání pana Muska několik set miliónů, tak už to stejně bude jedno, jaderky a uhelky pojedou na plný výkon, aby takto neefektivně tu energii do těch aut dostaly. Neefektivně proto, že účinnost i celkové výrobní náklady na elektromotor / baterie jsou mnohem vyšší než při kombinaci spalovací motor / benzin.
> V brzké nalezení efektivního a bezpečného skladování velkého množství energie nevěřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor