Achjo, tak už po několikáté. U nejlevnějšího modelu S byla možnost si tankování zadarmo zaplatit za poplatek 2-3 tisíce dolarů, pokud si dobře vzpomínám. U ostatních variant to bylo už automaticky, proto taky cena vozu byla vyšší, proto v ceně. ;)
Nikdo se tady nebavil o tom, že Teslu něco nestojí výstavba Superchargerů, už po třetí opakuji, že elektřinu si majitelé vozu de facto předplatili vyšší cenou vozu. Navíc nad spoustou Superchargerů je střecha se solárními panely, které jim dodávala myslím SolarCity, takže ta cena za elektřinu bude taky nižší.
Taky Tesla už žádala dopisem zákazníky, aby tolik nevyužívaly Superchargery při lokálních projížďkách. A není vůbec jisté, že jejich vozy budou mít za rok,dva nabíjení u Superchargerů po celou dobu užívní vozu zdarma, klidně se může stát, že to bude omezené nějakými kilometry.Tak nevím, o čem se pořád bavíme. Faktem prostě je, že pokud si elektřinu (bavím se o elektřině, nikoliv o pozemku apod.), zákazník předem zaplatí v rámci vyšší ceny vozu, tak nikdo nemůže říct, že Teslu bude něco elektřina stát, protože prostě nebude, tu už někdo zaplatil tím, že si koupil vůz, ve kterém ta položka byla zahrnuta.
Jinak je vážně funny, když někdo v diskuzi u článku, který jste sám zmínil v tomhle vláknu, píše, že se v současnosti i s dotacemi plácá na nule, zatímco ve článku je uvedeno, že má zisk 22 milionu dolarů s tím, že by i příští čtvrtletí mělo být ziskové. :)