Nebyl náhodou někde článek, že to na zisk stále nestačí a pokud nepůjde o desítky M je celý byznys stále na "dotacích" z jiných zdrojů? Tímto tempem se ta jedovatá, chemická a na výrobu náročná eAuta* jen tak nerozšíří. Budou potřeba stovky M, nakonec G. Už má Elon vymyšleno jak to bude s tím nedostatkovým lithiem do baterií? Já jen, že vše jsou stále jen návrhy možných řešení, ale výsledek nikde.
> Uvidíme za řekněme 5 let, kolik těch "eNeštěstí" na světě bude.
* Pozor, aby zde nebyla mýlka, proti eAutům, ani eLetadlům nic nemám (vlaky mají také trolejové vedení u dané trakce), jen nesouhlasím stále zvyšovat výrobu, distribuci, recyklaci nebezpečných baterií (látky v nich obsažené), až bude jak lépe el. energii vyrábět / ukládat prosím. Výroba energie v uhelných (fosilních) elektrárnách, distribuovaná do nehospodárné baterie a zpět, je horší koncept, než zatím běžný benzín z ropy, jen "jako" lepší, "jako" ekologické.
> HeiIGreenpeace.
Osobní poznámka:
http://byznys.ihned.cz/c1-65159000-tesla-motors-... ...
nic moc Elone, nic moc ...
Názor byl 2× upraven, naposled 03. 10. 2016 12:03