Od letošního června byla pozice produktového ředitele v Twitteru neobsazena, ekonomické i personální čistky se dotkly i nejvyšších míst. Mezera ve vedení se nyní zaplní po nákupu startupu Yes, který má pouhých 7 zaměstnanců a důvod akvizice je tedy zřejmý – získat do společnosti Keitha Colemana. Ten v minulosti působil na vedoucí pozici v Googlu a samotný Yes potom založil.
Společnost Yes za dobu existence vyprodukovala dvě aplikace – jednu pro plánování událostí, druhou pro sdílení obsahu na Facebooku a Snapchatu. Po připojení k Twitteru bude podpora i funkčnost obou ukončena.
„Haló, tady je Twitter, nechcete nás náhodou koupit?“
Zajímavostí je, že nový produktový ředitel Twitteru samotnou sociální síť používá velmi zřídka. Aktuálně má na svém kontě 147 tweetů, z nichž většina pochází z posledních dvou měsíců a z velké části se jedná o retweety. O změně ve vedení Twitteru informoval web The Verge, kde se objevila také předpověď toho, jak dlouho vydrží Keith Coleman v nové funkci: