Na optiku nemá, jelikož mám i je musel jsem udělat výpovědní kolečko, jinak by mi nechali původní rychlost za stejnou cenu, smradi.
> Dám dodatek, hvězdné datum ..., aby jste si nemysleli, že jim smradi říkám z plezíru ...
>
1. Mi vysvětlovali 14 dní, že chyba je u mě. Pak dorazil technik a rušení bylo v jejich rozvodně.
2. Když chceš novou rychlost jako nyní, není možné požádat, musíš dát výpověď. Přičemž pouze cvakáš poštu (musí být písemně), ale jinak ti nakonec musí vyhovět.
3. Vysvětlovali mi, modem ED.3 dostanu gratis, nakonec bych platil "pokutu" 650,- Kč, opět výpovědní kolečko a nebyl problém - pošta si zase přišla na své.
4. A to, že se musely posílat modemy, boxy a další někam do zapadákova, když nakonec stačilo říci a technik dá i podepsanou stvrzenku.
>
Běžné chování této firmy. A ještě bych si vzpomněl.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 08. 2015 15:59