Už zítra: ESA dopoledne vypustí další dva satelity Galileo. Ostrý provoz se blíží

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

24. 05. 2016 09:58

IMHO se WAAS/EGNOS používá hlavně pro zpřesnění VERTIKÁLNÍ pozice. Proto má zásadní význam v letectví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2016 16:52

Je to nutné, aby migranti měli přesnější informace na svých "founech".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2016 14:59

A bude to fungovat se současnými GPS přijímači? Tj když mi mobil podporuje GPS, bude umět přijmout i signál Galileo a zobrazit polohu? Nebo to bude zase vyžadovat nějaký nový chip do zařízení? Pak si nejsem jistý jak moc se to rozšíří, pokud to nikdo nebude dávat do elektroniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2016 14:26

V článku chybí patrně nejdůležitější záměr, který navigační systém vyzdvihne nad ostatní: bude mezinárodně spravovaný a požádá o certifikaci stát se leteckým a námořním navigačním prostředkem. V současné době používané družicové navigační systémy nemají zaručovaný provoz, jsou vázány na jeden stát a nemohou se tedy stát primárním navigačním prostředkem. Např. každé letadlo letící přes prostor, kde není dostatek pozemních navigačních prostředků musí být vybaveno inerciální navigací. Jednotky musí být tři, jedna stojí kolem asi čtvrt milionu USD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor