Americká marektingová agentura Anatomy Media se pokusila odhalit názory současných amerických teenagerů na pirátství a blokování reklam, a tak jich necelé tři tisícovky vyzpovídala a s výsledky se pochlubila v prezentaci Millennials At The Gate.
Mladí Američané používají blokovače reklam
Vyplývá z ní, že si mladí Američané v blokování reklam libují – nějakou formu blokace používají dvě třetiny dotazovaných. Zajímavý je však důvod. Teenageři většinou neinstalují blokovací software kvůli reklamám na běžných webech včetně těch zpravodajských, ale důvodem je velmi rušivá reklama na pirátských streamovacích webech. Jednoduše řečeno, než si přehrají film, otevře se v pozadí pět oken s reklamou, což je motivuje k instalaci Adblocku a jemu podobných.
Důvod instalace blokovačů reklam
Co se týče způsobu konzumace audiovizuálního warezu, mezi americkými teenagery jasně vede streamování a to nejen v prohlížeči na desktopu, ale i v mobilu. Stahování torrentů už pro svou složitost a pomalost tak oblíbené není a zdá se, že se už masově neprosadí. Ostatně trend streamovaného warezu je globální a s rostoucími rychlostmi internetového připojení se tomu nelze divit.
Streamování warezu jasně vede nad stahováním torrentů
Torrenting tedy zůstane doménou náročnějších pirátských konzumentů, kteří chtějí mít archivované ripy ve vysoké audiovizuální kvalitě.