Web | Pirátství | Statistiky

Výzkum: Za popularitou AdBlocku stojí agresivní reklama na pirátských webech

Americká marektingová agentura Anatomy Media se pokusila odhalit názory současných amerických teenagerů na pirátství a blokování reklam, a tak jich necelé tři tisícovky vyzpovídala a s výsledky se pochlubila v prezentaci Millennials At The Gate.

171238918
Mladí Američané používají blokovače reklam

Vyplývá z ní, že si mladí Američané v blokování reklam libují – nějakou formu blokace používají dvě třetiny dotazovaných. Zajímavý je však důvod. Teenageři většinou neinstalují blokovací software kvůli reklamám na běžných webech včetně těch zpravodajských, ale důvodem je velmi rušivá reklama na pirátských streamovacích webech. Jednoduše řečeno, než si přehrají film, otevře se v pozadí pět oken s reklamou, což je motivuje k instalaci Adblocku a jemu podobných.

490485162
Důvod instalace blokovačů reklam

Co se týče způsobu konzumace audiovizuálního warezu, mezi americkými teenagery jasně vede streamování a to nejen v prohlížeči na desktopu, ale i v mobilu. Stahování torrentů už pro svou složitost a pomalost tak oblíbené není a zdá se, že se už masově neprosadí. Ostatně trend streamovaného warezu je globální a s rostoucími rychlostmi internetového připojení se tomu nelze divit.

704356840
Streamování warezu jasně vede nad stahováním torrentů

Torrenting tedy zůstane doménou náročnějších pirátských konzumentů, kteří chtějí mít archivované ripy ve vysoké audiovizuální kvalitě.

Diskuze (47) Další článek: Virtuální realita vyvolá mnohem více soucitu, OSN díky tomu vybere více na uprchlíky

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,