WEpods: v Nizozemí se testují autonomní městské autobusy bez řidiče

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

22. 03. 2016 10:20

25Km/hod je prozatímní úlitba homologacím, v momentě nějakého dosaženého procenta spolehlivosti utratí peníze i za vyšší přepravní rychlost. Zatím to jezdí na dráze bez křižovatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2016 20:36

25 km/h? To je vtip? Touhle rychlostí bude cyklista v cíli rozhodně rychleji, a trochu zdatný běžec konec konců také (pozor, 25 km/h je, vsadím se, maximálka, když se započítají zastávky, bude z toho tak 10 až 15 km/h, a to už dá každý druhý i na několikakilometrovou vzdálenost)...Si říkám, jestli to nejede takhle pomalu kvůli tomu, že před autem (ono je to spíš auto než bus) musí běžet běžec s praporkem, který před ním varuje. Aha, pardon, já si spletl století, tohle se dělalo 100 let nazad, tak kvůli tomu to nebude. Ale kvůli čemu tedy ano, to mi hlava nebere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2016 19:26

Tieto vízie "blízkej budúcnosti" beriem skôr tak, že je to pre vedcov výzva zaoberať sa riešením autonómnych vozidiel. Prakticky to vidím tak, ako pred 10-timi rokmi informácie o OLED technológii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2016 17:40

Vlaky bez strojvůdce problém nejsou, protože ten má jasně postavenu vlakovou cestu a pokud dojde k chybě, pak ani ten by ji často (pokud ji nezaviní dokonce sám) nezabránil.
> Na silnici, kde jsou i jiná vozidla je to docela o hubu. Nevím jak mají zajištěnu spolehlivost i při výpadku sítě, napájení atd., a ani to snad vědět nechci já bych si objednal v takovém případě obyčejné taxi (s šoférem) nebo MHD. Mám se rád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor