Windows 8 neuspěl a naopak škodí. Prodeje PC spadly o rekordních 14 %

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 201

Názory k článku

avatar
16. 04. 2013 22:34

Osmičkám se nedaří, protože určitá skupinka lidí začala šířit nenávist a pomluvy o systému a to se dostalo všude. Toť můj názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 04. 2013 14:22

A K ÚSPĚCHU STAČILO TAK MÁLO - NELIKVIDOVAT NABÍDKU START

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 04. 2013 12:44

Vedel by mi niekto, komu W8 vyhovuje, objasnit nasledujuce:Start nepouzivam velmi ani teraz na XP. Ale ked prejdem na W8 neviem ako budem zistovat co patri ku ktoremu programu.Pre zjednodusenie, napr.nainstalujes 5 programov a kazdy ma pri sebe readme.txt.
Ako vies zistit,
1. ci pri niektorej aplikacii nejaky readme.txt vobec bol?
2. ktory readme.txt patri ku ktorej aplikacii?Skusal som W8 niekolko hodin ale na nic rozumne som neprisiel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 04. 2013 01:12

MS a jejich věčný paskvily, ještě, že už léta mám widle jako sekundární systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 23:02

To že Windows 8 je stejný propadák jako Windows Milenium a Windows Vista poznal každý zkušený uživatel, jen Živě o Windows 8 básnilo, jako vždy v rámci placené reklamy. Abych čuměl na velké ikony na ploše, tak mohu požívat mobil a ne Windows 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls
11. 04. 2013 19:06

A co si jako MS představoval? Kromě toho, že je ten nový OS systém jaký je, tak i podstatně zhoršili licenční politiku, prakticky zrušili krabicové verze. Ne každý, kdo si mění každýho půl roku HW bude zároveň kupovat i OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 18:59

Tak třeba Masarykova univerzita zahájila hromadnou migraci pracovních stanic z XP a Office 2003 na Office 2010 ("nečekaně") a Windows 7 (což z korporátního hlediska je taky "hodně nečekané"). HP taky u Probooků nabízí v základu Windows 7 s možností upgrade na Windows 8.Kvůli tomuhle by se měl začít MS bát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 18:02

Já Windows používám už asi rok a jsem s nimi spokojená, ale bez Start 8 se neobejdu. Metro se mi nelíbí, ani mi funkčně nevyhovuje. Co je obzvlášť peklo, když člověk musí používat aplikaci, která je celoobrazovková a nevidíte hlavní panel. Například ZBrush, nebo PFTrack, bez kterého se neobejdu. Používat celoobrazovkovou aplikaci bez Start 8 je opravdu porod. Alespoň pro mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 17:39

Sedlák jako seriózní novinář neuspěl a naopak škodí a píše bulvární články se zavádějícími nadpisy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 16:26

Nějaká část viny Windows 8 tam asi bude. Lidi nemají čas zjišťovat jak se to ovládá a mají z toho strach, ale většina co windows 8 vyzkoušeli, už u toho zůstali. Takže si myslím že to neznamená, že je špatný. Spíš si myslím že Windows 8 nějak vybočil z toho pravidla že každá druhá verze je špatná. Je dobrá akorát už třeba nepotřebují tolik kupovat osobní počítače, radši zůstanou a na tom udělaj třeba ten upgrade na Windows 8.
A potom vysoká cena Windows 8 tabletů a notebooků. Já si myslím že hodně lidí lákají ty hybridní notebooky, ale cena je odrazující. A u Surface je to stejný problém. :D
A občas je to taky kvůli zbytečným výmyslům a pomluvám na Windows 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 14:35

Nie je to len o W8. Veľa užívateľov nemá dôvod kupovať nový počítač/laptop, bohate im stačí starý pokiaľ nevyžadujú výkon. PC segment sa tak rýchlo nevyvíja ako mobilný(stačí pozrieť rozlíšenia laptopov), ani ceny neidú dole.V minulosti kupovalo drahé PC/laptop veľké množstvo ľudí, ktoré ho mali len kvôli webu semtam nejaký film a Office. Iná možnosť nebola. Dnes im k tomu stačí obyčajný tablet, nejaký starší laptop na Office a pre decka na hry Xbox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 14:12

Sejdou se Hackeri na chatu a jeden povida druhemu.
Vcera zemrel P@ul. Upadli mu ruce kdyz se snazil na svem 35 palcovem dotykovem LCD snazil hacknout Windows 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 12:25

Už mě štve, jak se všechen SW přizpůsobuje tabletům (u her zase konzolím) - PC přece nevymřely, tak proč je tak ignorují? Když už musí mít OS s nějakými kostičkami, se kterými se ladně a hravě pracuje pomocí prstů, proč neumožní i deaktivaci pro ty, kteří mají obyčejnou myš a na displej si hrabat nebudou? MS zachází příliš daleko. Ne všichni chtějí být cool nebo vždy mobilní a preferovat tablety a smartphony před klasickým počítačem (popř. normálním notebookem). Stejně je většina lidí BFU, která chce počítač na internet, nějakou tu hru nebo si ve wordu napsat seminárku do školy. A pak zjistí, že jim tam Win nastavilo milion drobností, které ale někomu (i BFU) můžou vadit. Zatímco zkušený uživatel toto nastavení nějak obejde, tak pokud to BFU nenajde v nějakém základním nastavení, tak bude akorát naštvaný. No, ale víme jak to je - 95 byly děs, 98 byly skvělé, visty byly děs, 7 byly skvělé - dalo se čekat, že 8 budou děs. Třeba nás překvapí jejich nástupce :D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 11:37

Přizpůsobit WIN8 k tomu aby se s nimi pracovalo stejně intuitivně jako se 7 a Metro schovat jako kdysi media centre .
Imho dlaždice jsou nesmysl !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 11:32

Škoda. Podle mě to není špatné. Ale doufám, ze se jen opakuje efekt windows vista. Lidi systém nepřijali, ani když SP problémy s výkonem vyřešil. Postupem času si tak nějak všichni podvědomě zvykli. Pak přišel systém win 7, který se lišil od vist se service packem snad jen taskbarem a méně otravným (ovšem i méně užitečným) UAC a ten je oblíbený. Tak nějak by to mohlo dopadnout s příští verzí win - pár kosmetických úprav a bude to pro lidi v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 11:06

IMHO nemá Win8 žádný vliv na pokles prodejů PC. Hraní, což je jediná masová záležitost, která vyžaduje moderní PC, se pomalu přesouvá na konzole a těch málo lidí stříhajících videa apod. prostě nedokáže udržet růst.
Dnes není nutné každý rok kupovat nové PC. několik let starý notebook se Sandy bridge i5 je dnes stále ještě naprosto dostatečný a to i s mechanickým diskem (i když to není ono)
Stačí koupit RAM, vyměnit/přidat disky a jedem dalších pár let.
Zato mobilní zařízení, to je jiná, zažívají stejný boom jako PC před pár lety. Za rok se výkon SoC zdvojnásobí, najednou tu není jen HD, ale rovnou FullHD atd... takže lidé kupují telefony/tablety mnohem častěji, mnohdy každý rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 10:40

Tomu se vůbec nedivím. Ony ty nové windowsy většinou nic tak nového světoborného nepřinášejí. Už od dob XP. Pokaždé ale musí být všechno jinak, tlačítka jinde apod. Nevím, kdo má rád teď ty nové ikony - třeba ikona pošty přes celou plochu, jak pro slepce apod. Tlačítko Tento počítač už bůhvíproč nemůže být na liště. Většina aplikací pod windowsem 8 prostě nejede nebo funguje blbě. A nový počítač, když koupíte s osmičkama, tak ve velké většině případů tam ani nic jiného přeinstalovat nemůžete. Fakt skvělý systém!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 10:39

Možná, že prodeje spadly prostě proto, že už není proč kupovat další a další nové PC v takové míře. Říká se tomu Gaussova křivka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 10:33

No nevím... Domnívám se, že pokles prodeje počítačů byl nevyhnutelný. Mimochodem to ukazuje i poměr prodaných strojů od Apple. Většina lidí jen konzumuje obsah. Do doby, než se rozšířily tablety a chytré telefony jim nic jiného nezbývalo, než kupovat počítač. Nyní zcela logicky preferuji ke konzumaci obsahu tablet, nebo telefon. Počítač se prostě přesouvá více do roviny profesionálního použití, než jen konzumace.Rozhodně bych tohle nedával za vinu Windows 8. To je naprostá kravina. Ta masa, která počítače doteď kupovala ani neví, jaký je rozdíl mezi W7 a W8. Masa teď prostě volí jen jiný typ stroje. Já kupuji nový notebook každé tři roky. Nemám potřebu to měnit každým rokem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 10:07

IMHO je to tak, že Microsoftu bylo už nějakou dobu jasné, že prodeje PC půjdou dolů. Už několik let platí, že shánět výkonnější PC nemá pro většinu uživatelů smysl, že stroj z roku 2008 prostě většině stačí a komu ne, přikoupí RAM a posléze SSD.Windows 8 nejsou a ani nemohou být pokusem to změnit, jsou naopak pokusem držet se trendu (částečného) přechodu na mobilní techniku.Pořád mě nepřestává udivovat, jak jsou z nich někteří lidé i po 3/4 roce od vydání vyděšení. Já na nich dělám v naprosté pohodě a užívám si svižnější reakce systému a delší výdrže akumulátoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 10:01

Kedy uz konecne skoncia tieto "fundovane" statistiky? Zaraza ma, ze aj redaktori maju takuto tendenciu. Ludia proste pocitac uz doma maju a kupia si radsej smartfon alebo tablet, tak ako aj ja. Keby MS neuviedol Win8, a zostal by pri Win7, bolo by to uplne rovnake. Trh pocitacov sa znizuje, ale nie donekonecna, po case sa to stabilizuje. Tomuto trendu nepomoze ani keby MS dodaval ku Windowsu namiesto Metra Android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 09:58

Nedivím se já bych si notes s W8 taky nekoupil! Tento systém patří na tablet na pc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 09:56

dle mého názoru si za propad mohou výrobci počítačů sami. Takové nehorázné prachy, které požadovali za tablety s Windows 8 (RT), s levnými procesory, kde jedinou výhodou byl dotykový display, to muselo dopadnout špatně. Jaksi ze začátku to vypadalo velmi nadějně, když unikla zpráva, že tablet s Windows RT od MS bude stát 200 dolarů, pak ale přišlo velké zklamání. Ale no tak, páni výrobci počítačů, myslíte si, že dneska někdo vyplázne min. 15 000 za počítač jen proto, že tam je dotykový display a Windows 8 (zbytek HW stojí za prd)? Pro hraní (pro děti) už je lepší si koupit levný tablet s Androidem za 2000 Kč, když vás omrzí, zestárne nebo se opotřebuje, tak ztráta 2000 Kč zase nemusí tolik bolet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 09:48

Mozna za to ani nemuze cislo Widli, ale spis to ze trh s pocitaci je tak jako trh napr. s auty nasycen, vetsina lidi ma pocitac na email a serfovani, a na to staci pocitac stary nekolik let, dokonce i velke korporace nemaji duvod porad prechazet na novy HW kdyz na drtivou vetsinou prace staci HW co maji, trh s pocitaci nemohl rust do nekonecna. Widle 7 8 9nebo 10 to urcite nezachrani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 09:46

W8 potřebuje jenom někdo, kdo má nějaký hybridní paskvil dotykáč/odjímatelná klávesnice/pseudotablet, a z nějakých perverzních důvodů musí mít windows, a takových lidí moc nebude.
W7 je přímý potomek řady 95/98/xp/vista (pro osly: mluvím o GUI a funkčnosti) a za tu dobu se i při absolutní hluchotě k potřebám uživatelů dospělo k něčemu použitelnému. W8 je paskvil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 09:39

To nic, špatné prodeje může snadno napravit první anebo druhý SP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
? Icey-Eyes  |  11. 04. 2013 09:36
avatar
11. 04. 2013 09:13

Neúspěch windows 8 je dán pouze leností tvůrců, kteří ignorují, že většina lidí, když si kupuje nové auto, nechce se znovu učit ovládat brzdový pedál rukou, točit volantem nohou ... kdyby měli v Redmontu oči otevřené, dali by při instalaci uživateli na výběr, jestli si nechá stávající ovládání plochy, nebo nové a byl by klid.
Znám x lidí, který i při velké trpělivosti zakoupený W8 poslali do kytek a vrátili se k sedmičkám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 08:54

Nemyslím si, že na vině jen operační systém. Uživatelé již nechtějí počítače a notebooky, ale něco hezkého do ruky. Kdyby šlo jen o OS, tak by jistě existoval výrobce, který začne masivně propagovat tyto platformy s androidem, či iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 08:45

Podle mě prodeje klesají uplně z jiného důvodu, i když Win8 za to taky částečně můžou.
Spousta lidí totiž místo nového stroje pořídili jen Win8 za 800 protože zjistili že často jede o něco líp. Další věcí je klesající cena SSD, jelikož spousta lidí zjistila, že při použití SSD ožije kdejaká plečka a stává se tak opět použitelnou a tedy není třeba kupovat nový stroj. A další faktor je, že s prudce klesající cenou tabletů (v poměru k výkonu) přestává být pro spoustu lidí počítač potřebný. A to nejdůležitější nakonec. Za poslední 2 roky se v oblasti PC nestalo v podstatě nic zásadního co by bylo motivací k náhradě dostačujícího HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 08:45

Po nekolika mesicich trpeliveho pouzivani W8 jsem se musel vratit k W7. W8 je celkove dobry a hlavne svizny system, ale ty nedomyslene malickosti se tak nahromadily, ze to nebylo k uneseni. Opravdu malickosti, jako treba ze nejde nastavit font zahlavi okna na svetlou barvu, takze pri tmavem theme je necitelny, nejde vypnout Tablet PC input feedback (ani v registru), takze pri pouzivani grafickeho tabletu se zobrazuji vsechny ty zpomalujici kraviny kolem, diky tomu jake pouziva Metro vykreslovaci nastroje nefunguji nektere wxWidgets okna (zobrazuji se pruhledne), pri spravnem a uplnem vypnuti UAC nefunguji metro aplikace, atd... Jsou to fakt uplne malickosti, na ktere se ale Microsoft uplne a prachsproste vy***l, a je jich tolik, ze uz mi to prerostlo pres hlavu.Nastesti nebyl upgrade na W8 nijak drahy, takze jsem o moc neprisel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 08:42

Vetsina BFU/business ma spousteci odkazy na plose ci liste, takze kde je problem? Snad vsechno (soubory, sprava, aplikace) se da pohodlne dohledat pres integrovane vyhledavaci rozhrani, takze kde je problem? Tak se nabidka start presunula z jednoho rohu do druheho a rozhodne neni neprehlednejsi, takze kde je problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 08:34

Win8 sa mi páči, avšak doma na noťase bol problém s ovládačmi na grafiku tak som tam dal zas W7. Na svojom stroji mám W7 preto, lebo sa mi nechce utrácať za nový systém keď mám legal licenciu. Brácho fičí na W8 a je s tým spokojný. Nemá dotykový displej.Stačí len akceptovať nové veci, učiť sa nové finty a nie furt nariekať, že to a to je zle, a nemám štart tak stojí celý systém za riť. Normálny človek si potrebné veci prispôsobí podľa seba a nenadáva.Druhá vec je profesionálne použitie. Ak niekto programuje a niečo tam nefrčí tak je to relevantný dôvod na nadávanie. Ale koľko ľudí programuje vs. chodí iba na FB a YT? Je to obrovský rozdiel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 08:06

Zprávy o totálním neúspěchu W8 u mě vyvolávají těžké stavy prasečí radosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 07:32

Kvalita článku je srovnatelná s vyjadřovacími schopnosti diskutujících, kteří nepoužívaly w8 déle jak měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 07:20

Microsoft pozapomněl na to, že desktop se též používá pro kancelářské práce a speciální programy pro vlastní podnikání, a už vidím účetní, datového specialistu, lékaře, právníka, sekretářku, ... . používá tablet, či notebook s dotykovým displejem. Tato část je spíše vhodná pro mobilní práci s daty a komunikaci, a taktéž především pro "běžnou" populaci na hraní a komunikaci.
Zkrátka nastává další přelom a milník, kdy desktop a notebooky byly určeny především k práci a podnikání a do firem a následně pak do domácností a zde i na hry. Přelom je v tom, že zde nastává finanční dostupnost a většinu nezajímají kancelářské či pracovní možnosti desktopu či notebooku, ale jen ryze pro "jednoduché" osobní potřeby. Kde je éra PDA, digitálních hodinek ... . Pro mně je naprosto šílená představa přechod na Win8, když provozuji na desktopu "kancelář". Nic mi to nepřinese, jen zkomplikuje. V tomto směru jsou Win7 prostě ideální a nevím jakou podporu nebo novinku, vyjma určité inteligence, potřeboval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 07:16

Všichni brečí jak se neprodavají pc ale je co kupovat? O kolik šla technologie dopředu abych měnil 2 nebo dokonce 4 roky staré pc za nové?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 07:06

M$ sklízí co zasel. Každej normální člověk co se potkal s win8 musí říct je to hnůj. Win8 není novej OS je to jen křeč ze strany m$ a pokus o naskoceni do vlaku který jim ujizdel v podobě tabletu. Udělali to chlapci špatně a ted pykaj,jejich snaha o all in one řešení v podobě metra na tabletech,PC ntb je prostě ulet. Psal jsem tu ze člověk co dělá s PC si nebude pořizovat dotzkovej monitor aby pak 8hodin hajloval v metru na desktop. O tom ze to navíc bylo nedodelany jen aby měli co lanchnout nemá snad ani cenu psát. Ergonomie totálně v hajzlu, pul nastavení v metru a dále pokračujeme v control panelu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 07:01

Možná si někdo nevšimnul že se tu už několik let táhne finanční krize a velké firmy a státní rozpočty šetří kde se dá. U nás taky jedeme v polovině firmy pořád na P4 + WXP, protože prostě nejsou prachy. A W8 nikdo do firmy nenasadí protože má spoustu aplikací odladěných na systém který aktuálně používá a přechody na nový systém většinou dost bolí i stojí. Jako řadový uživatel mám už řadu let staré složené stolní PC s WXP. Uznávám že W8 jsou oproti WXP mnohem odladěnější a rychlejší a proto jsem využil levný upgrade za 700,-. PC jede určitě rychleji. Ale Start nabídka mi chybí. Pokud mi na desktopu v okně běží TV a já potřebuju něco najít (všechno se mi přehledně na plochu ani na lištu prostě nevleze !) tak je dost opruz hledat to v METRU. Možnost startu s vyhledávacím polem mi prostě na desktopu chybí. RT jsou prostě na h...no !!! jediná výhoda W8 je všestranost (dotykáč plus desktop se spoustou dostupných aplikací) tak nevím proč MS neposlouchá lidi a tvrdošíjně trvá na zrušení start nabídky. Pokud ho někdo nechce tak prosím ať je možné si vybrat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 07:00

to jsou nesouvisejici veci. pred par lety byl clovek doslova nucen kupovat HW co dva roky. co dneska chybi lidem s C2D? dokoupi RAM na 4GB, dokoupi SSD a vesele budou dalsich x let fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 06:49

dobre rano stara mama.nemoznost vypnut metro na desktope je skratka chore

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 06:38

Už první věta "Windows 8 měl být systém, který navrátí klesající počítačový trh zpět k růstu, nebo alespoň pokles prodejů tradičních strojů zastaví." je holej nesmysl - Win8 je první OS od Microsoftu optimalizovaný (minimálně částečně) pro ovládání na dotykových displejích. Netuším, kde tenhle cíl autor článku vyhrabal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 02:54

Co je to zase za nesmysl?! Jak si můžete dovolit spojit neúspěch prodejů PC s prodejem Win 8?! Na tohle jsou složité statistické analýzy. Jestli jste je dělali, tak prosím uveďte výsledky. Sám tohle studuji, tak vím, o co jde. Jinak jsou tohle zprávy na úrovni TV Nova. Těmihle bláboly si akorát odradíte pravidelné čtenáře!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 02:33

Nejmíň dva roky všichni prorokují jak kasické PC končí kvůli tabletům a najednou za to můžou windows.
Tady ty weby Mladé fronty publikují neskutečné bláboly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 02:23

by se MS mělo domluvit s nějakým velkovýrobcem PC a spustit prezentaci (reklamy atp.) toho, jak moderní stroje zvyšují efektivitu práce (než se načte vykopávkové PC, tak si dojdu pro kafe, zaleju kytky, polaškuji se sekretářkou ... moderní stroj - zapnu makám) a jak snižují energetické nároky na provoz.
Pak se možná rozhoupou firemní nákupy nových PC. Možná ... protože stále vídám i ve velkých firmách P4 3GHz a jak se zdá, peníze na nákup nových jen tak nepustí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 01:08

P. Sedlak chce tvrdit, ze ak by ms ostal pri dodavkach w7 vyrobcom hw, ze by predaje stupali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 01:05

Já na ně nedám dopustit makaj super hry jsou hezčí celej systém je takovej živější dokonce moje stará tiskárna Lexmark x1250 ožila ta ve vistách i v sedmičkách nešla vůbec ted šlape jak hodinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 00:45

Můj názor, proč se Win 8 nedaří jsou tato:1. Win 8 prosazují Metro a to je pro dotykový displej.
2. Když už Win 8 tlačí na noťas bez dotykovky, tak má být možnost vypnout Metro a aktivovat nabídku Start.
3. V desktopu by měly jít spouštět aplikace Metro.
4. CENA! Jestliže tablety s W8 nesrovnají cenu s Androidem, která se pohybuje od 2000Kč tak těžko rychle prorazí. Androidu se díky ceně podařilo tablet a tím i Android učinit dostupný opravdu každému. Nehodnotím kvalitu nejlevnějších modelů, ale když budu chtít tablet mohu si ho dovolit. Tablet s W8 je cenou někde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 00:39

To je zajímavé, před nedávnem, tyhle špičkové analytické společnosti tvrdily, že začíná Post-PC éra a lidi budou chtít už jenom tablety a smartphony a teď by najednou zase měly PC vzkvétat, ale neděje se tak, protože W8.
Napadlo ty chytré hlavičky, že lidi třeba nemají potřebu měnit PC každé dva roky, obzvlášť, když už od VIst není potřeba s každými Windows zvyšovat i výkon PC? Že firmy už PC vyměnily a zase je měnit několik let nebudou? A jen tak mimochodem, mi nabídka start vůbec nechybí a myslím, že nechybí ani většině ostatních uživatelů, protože BFU si stejně zástupce aplikací dávají na plochu a do nějakého startu vůbec nelezou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2013 00:33

Podle mě Windows 8 nemá žádný podíl na špatných prodejích stolních PC a notebooků, za to můžou mobily a tablety. Lidi si museli pořídit PC, nebo notebook na surfování po netu, na práci a jiné věci, ale dnes? "PC funguje, notebook taky... místo nového pořídím Tablet, nebo si koupím chytrý mobil"...Nevím, jaká strategie by byla asi nejlepší, ale nabídka tabletů s Windows 8 je podle mě otřesná a ty ceny jsou ještě horší... MS musí více zaujmout tabletový trh, to je podle mě jediné řešení a výrobci musí nabídnout hlavně dostatek tabletů, i za nižší cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
? Quickill  |  11. 04. 2013 00:17
11. 04. 2013 00:15

Windows 8 jsou pro mě poslední hřebíček do rakve !Já osobně zkončil s Windows ! Otec si koupil Macbook pro s Retinou a musím říct,že OS X je mnohem lepší systém zvlášt když máme doma tunu věcí od Apple ( ekosystém)takže Windows pápá ..jako rvát dotykové prvky na stolní PC/notebooky se mě zdá ulítlé Windows už v životě ne :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 00:07

Souhlas - dnes jiz temer nelze koupit notebook s W7 (vsude jsou defaultne W8) a to je naprosta tragedie :( Najit cokoliv v 8kach je na dlouho a dlazdice pro me opravdu nejsou nahrada za plochu / startku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2013 00:04

Sedlák neuspěl a naopak škodí. Prodeje PC spadly o rekordních 14 %

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2013 00:04

Ja som to hovoril.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor