To neustálé kradení obsahu je neskutečná demagogie, kterou zejména zde na Živě neustále omýlají, že mi to už opravdu nedá a musím reagovat. Můžu ukrást auto, peníze, šperky apodvěci, protože daná věc pak někde někomu chybí. Nemohu ukrást virtuální obsah, někde na YouTube, protože ten poté nikomu nechybí. Mohu ho třeba stáhnout pomocí nějakého softu třetí strany a poté někde použít bez svolení autora, což je kapitola sama pro sebe a pochopitelně (a naprosto v pořádku) postižitelná, nejde však o krádež jako takovou, nýbrž o použití v rozporu s licencí/autorskými právy. Už vůbec krádeží nemůže být, pokud zablokuji někde reklamu. To by pak z logiky věci bylo krádeží i to, že místo sledování reklam po prvních 10 minutách mého oblíbeného TV pořadu si místo jejich sledování raději dojdu na záchod.Blokovat reklamy dokonce ani není trestné, lze to maximálně označit za neetické, či nemorální, stejně ovšem lze za neetické označit mnoho reklamy samotné, či jejich vlezlost a agresivitu a kdo z nás žije celý život jako světec, aby si dovoloval jiné soudit, či obviňovat z krádeže, že?Ve skutečnosti to totiž stejně funguje tak, že průměrný user reklamy stejně neblokuje, protože ani neví jak a cílem reklamy není reklama jako taková, respektive její zobrazení ale prodej produktu, v jehož ceně jsou náklady na reklamu pochopitelně zahrnuty a platí ji ve výsledku všichni, i ti, co produkt kopí náhodně někde v krámě, aniž by nějakou reklamu viděli. Sledovat reklmy je může být pro někoho fajn koníček, ale to bohužel není jejich účel jako takový a pokud jenom sledujete a nic nekupujete, podle zdejší zvrácené logiky byste byli zloději taky, protože kradete od těch, co ve skutečnosti kupují a platí tak náklady na reklamu.