Za tohle si ale může sám Google, protože hodnotil videa čistě jenom podle toho, jaký dělaly BUZZ.Je logické, že ten největší odpad dělá právě největší BUZZ, protože lidi to hodně komentují, opakovaně se na to dívají, sdílí, dávají like a dislike, má to obrovský kotel zpětných odkazů hlavně ze sociálních sítí...Ovšem tenhle BUZZ je inzerentovi pak K NIČEMU. Například jaká firma může inzerovat třeba u produkce Fattyho?
Asi si těžko lze představit, že pod videem typu "S*al jsem, ale h*vno mi zmizelo!" bude chtít mít reklamu třeba nějaká škola, banka, automobilka, restaurace atd.Jenže tihle lidi jsou "slavní" hlavně díky takto postavenému SEO od Google na YouTube. Google je začal cpát mezi doporučovaná videa a jelo to dál a dál...Kdyby za každé sprosté slovo byla v SERP penalizace +5 pozic a za víc než 20 ve videu byla automaticky penalizace "noindex", "nofollow" na 6 měsíců na celý kanál, tak by na YouTube jednoduše žádná vulgární videa nebyla, respektive byla, ale nikdo by je nenacházel.Co se týče odběratelů, tak i oni by se v takovém případě začali dívat na jiná videa v doporučených, která by byla slušná a relevantní a vulgárním youtuberům by zkrátka organicky ubývaly přirozenou cestou a z "hvězd" by pomalu upadaly do zapomnění. V takovém případě by nepomohlo ani mnoho milionu odběratelů, protože za traceného už by nový nepřišel a díky SEO penalizacím a doporučování lepšího obsahu by ten počet odběratelů klesal vulgárním YouTuberům raketově.Nakonec tohle známe i z TV - v devadesátých letech jsem spolu s kamarády šílel ze seriálů Herkules a Xena a musel jsem vidět každý díl. Teď už po nich neštěkne ani pes a už nemám zájem se na to dívat - dnes je fůra hodnotnějšího obsahu a tak dávám přednost jemu.