V USA je to hlavně o pohodlí a impulzivních nákupech. Prostě když něco chcete, tak v aplikaci objednáte a za dva dny máte balík u dveří, seženete tam úplně všechno. Taky proto cílí na bohatší země s vyšší kupní silou, kde jsou lidé náchylnější ke konzunímu způsobu života. Nic pro ty, kterým vyhovuje na heuréce tři dny porovnávat kde mají levnější powerbanku a pak týden čekat až se pošta uráčí ji doručit. Navíc pomocí algoritmů dokáže doporučit další produkty na základě předchozích nákupů, což vede k dalším nákupům - znám z vlastní zkušenosti Je to stejný princip proč někteří lidé objednávají potraviny např. na Rohlík.cz místo toho aby ve čtvrtek ráno s letákem v ruce zápasili v Kauflandu o máslo za 25kč. V ČR Amazon nepůsobí proto moc nedává smysl tam něco nakupovat, ale když jsem žil v USA, tak mě ani nenapadlo nakoupit někde jinde.