Android je v bezpečnosti další Windows, tvrdí Symantec

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 62

Názory k článku

avatar
20. 05. 2012 21:05

ako moze niekto tvrdit o systeme ze je "bezpecny"? to uz hranici s demenciou ak to povie niekto od antivirov ... ak si uzivatel alebo tvorca systemu mysli ze je bezpecny tak je to ta najnebezpecnejsia vec aka moze byt - exploit sa da najst pre kazdy os ... "inteligentny system" sa da vzdy obist ... pri androide mam aspon istotu ze sa coskoro chyba najde v relativne kratkom case opravi a zverejni (a vzhladom na rozsirenost je velka sanca ze nasledky pre mna budu minimalne - aby sa znizila sanca odhalenia)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 23:19

Problémů je více. V každém systému se občas najde nějaký exploit, který lze zneužít. Bohužel, za zavirování mohou tři věci :
1) hloupí uživatelé, kteří instalují každou blbost, bezmyšlenkovitě a odkudkoliv
2) občas se něco dostane do google play(market place), což by nemělo
3) výrobci telefonů, kterým je software úplně ukradený, prostě vyrobí telefon, plácnou na něj android a konec. Poslední update někdy po roce, roce a půl, víc ani ň. Životnost hw telefonu je tedy kolem 3-4 let, ale opravy sw vycházejí jen ten rok, rok a půl, nehledě na četnost těchto updatů (jestli vydají něco jednou za půl roku, tak je to hodně). Toto se děje ve většině případů. Aspoň já to tak vnímám.
Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2012 20:51

LOL ! Tak to prohlašuje ten pravej, kozel zahradníkem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 17:45

Zase PR bláboly. Výrobci vojenské techniky a výzbroje potřebují válku, výrobci antivirů potřebují viry. Když není válka, jsou hrozby a rizika. Když nejsou viry, jsou statistiky a bezpečnostní analýzy ochotně přepisované panem Sedlákem a dalšími. Nebudou přeci říkat, že jejich produkty nejsou potřeba a ať si je nikdo nekupuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2012 16:35

A čo Symbian? Ten tam nie je ani uvedený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 14:15

Zajímavé, že před "nezabezpečeností" androidu pořád varují jen antivirové společnsti.
On je android svým způsobem nejbezpečnější z mobilních OS, jelikož uživatel vidí přesně k čemu dává aplikaci oprávnění už při instalaci a není problém zjistit, co jaká aplikace dělá "na pozadí". Pokud se nemýlím, tak toto ze současných systémů žádný jiný nedělá (pokud se pletu, opravte mě). Sečteno a podrženo, největší hrozbou pro telefon je uživatel sám.Tak a můžete mínuskovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 10:40

Android, alebo trebars aj Chrome je nekonecny pribeh. A v tom je jeho problem. Kazdu chvili nova verzia so skrytmi funkciami o ktorych bezny uzivatel nevie ale sikula si v nich najde slabiny. Oprava jednej chyby vyrobi dve nove, plati. Hlavny problem je asi ale to ze zariadenia s Androidom pouziva vela ludi menej technicky zdatnych. Maju ich plne osobnych udajov a hlavne tych ktore zaujimaju utocnikov. Kedze dnes je uzasne moderne nakupovat vsetky aplikacie cez net-store, tak aj platby robia cez tieto zariadenia. A to uz je kusok od toho co chcu vediet utocnici. Je jasne ze sukromne foto a podobne hluposti nikoho z nich nezaujimaju. No nech ma niekto skusi presvedcit ze tupa slecna vo svojom mecedese od ocina a platobnou kartou tiez od ocina, pri zadavani dat z platobnej karty na nejakej stranke, vie uplne presne co robi a komu dava svoje udaje. A uplne najlepsie je ulozit to co vyplnam do formulara (ved sa ma to prehliadac pyta, no nie?), aby to nemusela robit aj nabuduce Jasne ze toto nie je presne problem systemu, ale problem systemu je to ze sa tam mnoze dostat aplikacia ktora tuto aktivitu sleduje a vsetky tieto udaje vie kam poslat
Takze je zbytocne mudrovat aki su zli vyrobcovia antivirov a ako chcu bohatnut na nas. Proste nemozu narovinu povedat, ze debil uzivatel v spojeni s upatlanym a neustale sa vyvyjajucim systemom su hotova katastrofa. Zaraba sa nahluposti ludi. Alebo si niekto mysli ze sucet IQ 900 milionov uzivatelov "tvaroknihy" nie je 900 milionov???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2012 10:33

Super, konečně se aspoň ukáže, že linux vlastně není o nic bezpečnější než dnešní windows.. jen ho používají zodpovědní lidi, kteří nedají viru root práva a není tak rozšířený, aby o něj byl zájem mezi tvůrci virů :)
(sory, nemusí se vám to líbit, ale je to fakt. nic než fakt.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2012 10:30

Á, prodejce se slanou vodou opět zasahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 08:57

Líbí se mi jak tyto zaručené prohlášení vylezou z úst společností, které se tím zabezpečením zabývají. Pak čirou náhodou vylezou se svým antivirem. Postraší a penízky se hrnou. Vidí, že je android nejrozšířenější a vidí prachy, nic jiného. To je "náhoda"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 08:24

Android je bezpečný, protože jede na linuxu a ten přece zavirovat nejde. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 07:34

Když už si autor neodpustil graf s cenou akcie Symantec, mohl by se alespoň naučit, jak se zvolí jiné období, než 5 dní V Tomto případě bych za rozumný považoval roční, nebo alespoň 6ti měsíční graf. Jinak v článku jsem nikde nenašel ani zmínku o ceně akcie (možná jsem to přehlédl) a proto mi graf přijde zcela zbytečný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 06:06

RIMMER: Musíme utéct!
LISTER: Ten šáhlej jednookej blbštajn, co má tik, říkal, že je to vyloučený.
RIMMER: No aby to neříkal, je hlídač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2012 01:57

Problémem nejsou díry v Androidu, ale blbí uživatelé, co neumí číst a bezhlavě nainstalují vše, co jim přijde pod ruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 01:54

Kdyz uz mluvime o Androidu, stve me, ze Android, ac na linuxovem jadre, vlastne "neni" bezny linux. Bezny linux ma uz nekolik let prakticky stejnou minimalni konfiguraci, dostava pravidelne bezpecnostni i jine aktualizace, ale hlavne - muzete donekonecna povysovat distribuci. To je na Androidu neco temer nepredstavitelneho. Uvidim, jak si povedou Ubuntu na tabletech, udajne maj vyjit za rok. Osobne bych na mobilech s a tabletech uvital vyber mezi OS a povysovani distribuce jako je tomu u beznych pocitacu, jenze to chci nejspis moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 01:23

Proto je stale nejbezpecnejsi platformou BlackBerry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2012 01:09

tvurci malware :/ ehm vlastne antiviru stale nejsou schopni balamutit dostatecne vylhanymi statistikami ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (25)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor