Já dodal metriku, kterou běžně publikují agentury, jako reakci na údajnou nekonkurenceschopnost. Je to jedno z možné porovnání, kde je to Google vs Apple 80:20, v metrice zisků ze store je to 33:66. Nemám pocit, že by jedna z metrik mluvila o nekonkurenceschopnosti Google nebo Apple.Proč bych srovnával prodeje zařízení v tvém smyslu Pixel vs iPhone? Pokud srovnáváme Google vs Apple, srovnáváme ekosystémy. Souboj Apple vs Samsung, Huawei, Sony,...bude o počtu kusů nebo obratu z prodeje.Mě je jedno, u koho mi co přidává body. To samé se dá říct o tvém prvním příspěvku a bandě jablečných pošahanců jako je vetřelec nebo uni. Btw, proti Apple ani běžným uživatelům jeho výrobků nic nemám, v rodině máme víc iPhonů a iPadů než telefonů a tabletů s Androidem, ale pošahanci z obou táborů jsou mi k smíchu.