České Brand Embassy míří na světový trh

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

15. 05. 2012 10:19

Dobrý nápad, držím palec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 05. 2012 08:38

Super, budeme generovat příjmy v milionech liber pomocí ovlivňování mínění o značce. Pokud to tak budou dělat všichni, tak se ptám, kdo pak bude pracovat a generovat hodnoty (např. zrovna výrobky dané značky....). Že jihovýchodní Asie? Ok, ale pak se nesmíme divit, že my jsme tady zadluženi až po uši, protože pouze spotřebováváme a na to si stále půjčujeme a naopak Čína má obrovské (nejen) dolarové rezervy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2012 08:33

Vytazek: "Brand Embassy umožňuje firmám a institucím ovlivňovat mínění o jejich značce mezi uživateli na internetu. Diskusní fóra, blogy, webové stránky a zejména sociální sítě obsahují mnoho reakcí (především) nespokojených zákazníků, což může mít vliv na další uživatele a na celkové vyznění značky. Firmy proto musí aktivně na tyto příspěvky reagovat a s lidmi komunikovat."+ Super nastroj pro me jako firmu
- Hrozne neduveryhodny pro me jako zakaznika - ovlivnovani mineni si muzete strcit vite kam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor