Česko má novou technologickou naději – Brand Embassy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

02. 05. 2013 13:19

Mozna lepsi nez si za penize poridit KECALKA pro komunikaci s frustrovanymi zakazniky by bylo lepsi upravit vlastni produkty aby ti nasr. zakaznici nevznikali ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2013 13:57

Problém je v tom, že "umožňuje reagovat na stížnosti zákazníků na sociálních sítích".
Už z principu si nepůjdu stěžovat na sociální síť, ale prodejci/dodavateli nebo jejich kontrolním orgánům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 04. 2013 12:26

Tak kdypak vyrazi velke spolecnosti na nakup a podivaji se na cenovku Brand Embassy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2013 12:22

"Zákazníci si stěžují všude na světě a všude to většina firem chce řešit."
Jo s první částí souhlasím, ale s tou druhou teda rozhodně ne, u většiny je to právě naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor