Diky za reakci. Necekal jsem ji primo od clena tymu.
Ja vam kluci fandim (fandim vsem, kteri si to zaslouzi). Muj koment berte jako nazor. Jsem neco pres rok v Melbourne, kde technologie, customer services a celkove sluzby jsou na uplne jine urovni (hlavne ve smysleni) nez v CR, a s tim je potreba pocitat.
Pro hosta restaurace (chapej jako podnik, kde dostanu na cistym taliru steak, k tomu flasku vina (co neni z krabice), to podle me neni moc prinosne - host potrebuje kontakt s nekym, kdo mu nabidne neco vhodneho apod. nehlede na informace, ktere lidi dost casto chcou, napr. slozeni/zmenu apod. Kde bych videl nasazeni a hlavne nadseni ze strany managmentu jsou podniky typu Pizza hut/ La Porchetta, kde dostanete iluzi resutarace a cerstveho jidla, ale je to vicemene fast-food s obsluhou. Tyto mista jsou vetsinou dost busy a na obsluze je to dost znat.Co chcu rict je, ze by jste meli cilit na skupinu (popr. skupiny) resutaraci, kde hosti nejsou "narocni" a ocekavaji rychle najezeni/zaplaceni a odejiti (moznost platit pres ipad urcite nebude neprekonatelnou zalezitosti na implementaci). Co se podlehu do kuchyne tyce, zde bych to cele vynechal. Mozna jste v zadne kuchyni nebyli, ale vetsinou to neni pekny pohled. nemusi tam nutne byt pordel a spina, ale urdzet ji po cely den cistou neni zrovna jednoduchy, v casech natlucenosti skoro nemozny. Lidi si budou vymyslet, ze kuchar neudelal to a ono a ten stress celeho staffu v kuchyni (kterej je uz tak vetsinou dost velkej) by se nemusel dat unest.
Zde jsou lidi schopni reklamovat steak klidne 3x nez je upecen, tak jak si oni mysli. Predstavte si kolik vymyslu by se mozno v jejich hlavach zrodit.Vas projekt me bavi a verim mu, akorat si myslim, ze to chce zmenit taktiku/strategii. Pokud te/vas moje napady zajimaji, klidne se k tomu muzu rozepsat vic (email, fcb) P.S. doporucuji sehnat statistiky/data/informace, popr. nechat udelat pruzkum trhu na tema, kdo je zakaznik urcitych "restauracnich zarizeni". Diiks