Podobné konstrukce s velkým počtem vrtulí, nikdy nebyly za letu moc stabilní. Když se dívám na prostor pro posádku - cestující, tam snad nebude možné přidat ani jeden kufr. Ohledně výkonu, tak vertikální vzlet i přistání je energeticky velmi náročná záležitost, a zajišťovat let (horizontální), pouze jednou vrtulí (eLetadlo jistě poletí v energeticky úsporném režimu, nemůže si dovolit zvyšovat tah za cenu vyšší spotřeby paliva), znamená žalostnou rychlost, kterou překoná i naše dálnice (železnice), s tím, že není třeba počítat čas vzletu, přistání, odpadá rovněž komunikace s věží, pochybuji, že v dnešní "DoběTeroristické" si každý bude létat, kde chce. Nikde v článku nečtu, jaký nový typ baterií bude používán, protože na ty současné (těžké s malou hustotou energie, proti kerosinu), vzhledem ke změnám povětrnostních podmínek a dalších parametrů za letu, 700 km nedají ani náhodou.
Názor byl 3× upraven, naposled 27. 03. 2018 12:43