Facebook, Zynga, Groupon: internetoví dravci zklamali

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

14. 08. 2012 16:41

Vysvětlí mi někdo (laicky prosím) kam se ty peníze poděly?
Jestli to chápu dobře, tak vstup na burzu je nabídka podílu na společnosti ve formě akcií za určitý obnos peněz. Ty peníze se přeci nikam neztratí (třeba FB ve ztrátě není, jen má menší zisk než očekávaný), takže to, že akcie spadly o půlku znamená, že řekněme při výnosu 1 mld $ z akcií teď může firma zpět odkoupit své akcie za 500 mil $ a dalších 500 mil $ ve firmě zůstane. Opravte mě, jestli se mýlím, ale to, že bylo tolik lidí ochotno koupit akcie za takové peníze akorát znamená, že půjčili společnosti na mínus 50% úrok, což je snad pro tu firmu mimořádný úspěch, nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2012 16:39

Facebook je strata casu, velka bublina, ludia sa tam nahrnuli a teraz sa to drzi iba vdaka tomu, ze ludia nepouzivaju ziadnu inu sluzbu pre komunikaciu a teda je tazko jednotlivcovi prejst na inu sluzbu, pretoze by prisiel o kontakt s ostatnymi. Poviem vam tak, ze keby tych par znamych co tam mam pouzivali inu sluzbu bez mihnutia oka mazem cely ucet na Facebooku. Pre mna je to uplne zbytocna sluzba, ktora mi prinasa iba stratu casu, webdeveloperom odporucam neimplementovat API facebooku do svojich webovych stranok, resp. implementovat viacej rozdielnych moznosti, aby mohol plnohodnotne vyuzivat ich stranky aj uzivatel, ktory nema ucet na facebooku. Nepodporujte umelo facebook pri zivote!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2012 16:35

Možná to srovnání s LinkedIn ukazuje, jaké informace mají v reálném životě významnější hodnotu a od toho se odvíjí i vývoj těch cen?
Ale opravdu cenné informace v komunitních či sociálních sítích nejspíš nikdy nebudou. Jakmile by se tam dostaly, ztratily svou unikátnost, což by vedlo k poklesu jejich hodnoty a tím pádem i ceny. Ledaže by nějaký dobroděj je tam dal z hlouposti, nevědomosti anebo třeba pro šíření všeobecného dobra. Jejich tvůrce či vlastník by tím totiž přišel o možnost využít je jen pro vlastní prospěch, pokud by si je nedal před zveřejněním třeba patentovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2012 15:46

jenom trdlo investuje svoje prachy do evidentne nadhodnocene firmy(facebook vstup) nebo neceho co evidentne nebude mit dlouheho trvani na vysluni - zinga nebo treba kdyby se rozhlodlo emitovat Wargaming treba (tam ted evidentne tezi z minima maximum a lidi drzi z poslednich sil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor