Dobrý den,
zápis jsem nastavoval cca. 10-12 klientům co mám a první data vypadají dobře. Jen 2 jsou z opravdu velmi konkurenčního prostředí, ale za výrazně nižší částku se zobrazují v TOP 3, což bylo kdysi pasé, přestože klienti platili šílené ceny. Lidi zatím neumí efektivně nastavit kampaně a pracovat s tím, málokdo ví, že ve 22hod končí aukce, že se dá nastavit např. 200 Kč na den ale přesto to stojí třeba 90 Kč podle příhozů pod daným zápisem... Takže u těchto "větších" klientů jsme získali za nějakou cenu daleko více muziky. O 40% kreditu zdarma k dobití ani nemluvě. Krásně se dají propagovat pobočky, které následně pomáhají i centrále. A zdarma se dají prezentovat projekty a pobočky, které by se nevyplatilo placeně propagovat.U malých klientů typu penzion, živnostníci a menší regionální firmy naopak už za 10 Kč/den se zobrazujeme poměrně slušně v daném regionu ve všech sekcích. Sice placeně je 1 sekce, ale platba nás posune výš i v ostatních nad bezplatné a třeba taková vložená akce to ještě zlepšuje. Najednou jsou desítky zobrazení profilu denně za 10 Kč. Dříve tito lidé platili zápis praktik za cca. 7500 Kč, dnes tedy zaplatí 3500-4000 Kč a když vezmu v potaz ještě bonusový kredit co Seznam dával, tak v hlavní sezóně firmy se dá inzerce výrazně posílit.U konkurenčních oborů je paráda, že TOP 3 se dostanou do fulltextu na velmi krásné pozice!Jediné co může mírně klesnout je počet přístupů na web i přes větší zobrazení vizitky, ale to je dáno tím, že ta vizitka dnes opravdu ukazuje hodně informací a lidé nemají moc potřebu jít na web. Stejně na web jde většina lidí aby zjistila co firma dělá, viděla nějakou fotku a kontakt. I to se ale dá výrazně změnit, jen je třeba vhodně nastavit akci, udělat zajímavý popis ne jen pro dohledatelnost, ale také pro CRT.Mimochodem mám i 2 zápisy e-shopů, co jsou zcela zdarma v několika sekcích a už to přineslo jednotky konverzí, žádný zázrak, ale dříve zdarma nebylo skoro vůbec nic.