Až se zmíněné technologie rozšíří, móda opadne, přijdou velké aféry se sledováním, nerespektováním osobních údajů, porušováním soukromí, lidé se od nich začnou odvracet. Pak přijde doba firem, které naopak budou v prvé řadě nabízet zákazníkům bezpečí, soukromí, klid bez vyrušování a obtěžování. Navíc si ke svým výrobkům ještě budou moci přidat nálepku, že jejich funkce jsou doživotní (po celou dobu fungování zařízení) a sám produkt je ekologicky přátelský, protože byl vyroben za využití méně zdrojů a bude ho možné snadněji recyklovat/likvidovat.
> Dnešní trend „nositelnosti” a chytrých věcí není nic jiného, než PR, hledají se způsoby, jak zmíněná zařízení a jejich funkce využít (mělo by to být opačně, lidé chtějí něco navíc, co smysluplně využijí a usnadní jim to život), když většinu z toho co nabízejí zastane člověk sám a lépe, ekologičtěji.