Podle Android Police Google testuje novou funkci mobilních map. Ta má automaticky detekovat fotografie, které jste pořídili v restauraci a vložit je do katalogu podniků. Detekce samotná by přitom nemohla pracovat jen na základě geografické lokality, ale skutečně analýzou obrazu. Pokud by v nich automat rozpoznal talíře plné jídla, zákusky, interiér stravovacího zařízení a další identifikovatelné vzory, mohl by pak snímek s vaším svolením automaticky vložit na profil podniku.
Google prý testuje technologii, pomocí které detekuje, že jste pořídili snímek v restauraci. Pak by jej mohl použít ve svém katalogu.
Automatika je Googlu vlastní. Zatímco takový Foursquare vždy spoléhal na lidský faktor a zkušené milovníky dobrého jídla, jejichž recenze a tipy jsou k nezaplacení, Googlu se to nikdy příliš nedařilo a recenze jsou mimo masové turistické destinace spíše sporadické. Firma z Mountain View je ale na druhou stranu specialista na strojové zpracovávání dat, čili by tímto způsobem mohla získat obsah i od relativně pasivních návštěvníků restaurací, kteří si sice vyfotí svoji večeři, ale nemají potřebu ji ručně kamkoliv nahrávat.