"Tým, který byl nakonec vyhlášen vítězem hackathonu, zjistil mimo jiné, že podíl těch, kteří čekat nevydrželi, začíná významně růst teprve po 55 vteřinách čekání. Jinými slovy, kdo vydrží čekat třeba patnáct vteřin, vydrží nejspíše čekat i třicet nebo padesát vteřin." Stat z http://www.lupa.cz/clanky/enterprise-data-ha... ... Na to nemusim byt analytik co pouziva ruzne drahe produkty na tzv. bigdata. staci zjistit v jakem case dochazi k "vyznamnemu" poklesu volajicich. Data jsou v databazi napr. zrovna. MySql, ktera je pro autora zajimava tim se tam sem tam objevila.
Odkud asi ty drahe produkty (SAP, Azure, Bigquery atd. ) berou data ? (odp.databaze). Pokud spolecnosti nevidi souvislosti a podstatu platnosti dat. Nepomuze jim hackaton, ani profesionalni produkty a jenom propadli onomu nazvu k nicemu "bigdata".
Kdyby to chapali tak pochopi, ze jsou jen Data a nekdo kdo umi spravne klast otazky databazovemu systemu a na nektere se neni treba ani dotazovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 10. 2014 22:57