Já nemám problém s tím jakkoli pomoct, aby to fungovalo. Ale mám právě problém s tou ignorací ze strany Pilsfree. Neustálé kontaktování helpdesku, které skončí jenom tím "Předáme to správcovi", a když se člověk na*ere a seřve je, že ho nebaví furt ta stejná odpověď, tak nejdřív řeknou, že oblast je tak zarušená, že s tím dělat nic nejde, a pak začnou vyjmenovávat konkrétní datumy, kdy se má dělat upgrade spoje (přitom je jasný, že se nic dít nebude).Ano, kamarádi, co bydlí na okrajových sídlištích jako Vinice nebo Bolevec s Pilsfree nemají problém, jede jim to rychle, protože jsou připojeni optikou. Jenže ti, co bydlí v okolí centra, Bory, Slovany atd., tak si stěžují snad všichni. Dokonce i jeden případ, kdy technik zapojil uživatele, nechal si zaplatit připojovací poplatek a odjel od nefunkčního internetu s tím, že ono to půjde. Když to nefungovalo ani po 3 měsících usilových pokusů jakkoli správce kontaktovat, tak to radši vzdal a přešel jinam...Ano, Pilsfree je občanské sdružení, neplatí zde vztah poskytovatel-zákazník, jenže to celé mi to přijde jenom jako alibismus "plaťte nám a že vám to nefunguje? no a co, my nejsme poskytovatel"