Tak zrovna na logistice, nebo možná spíš na komunikaci se zákazníkem, by Amazon zapracovat mohl. V létě jsem si objednával objektiv z německého Amazonu. Bala tam doprava zdarma, nebo možnost si připlatit. Si říkám, u nás je balík doma druhý den, Němci to budou mít zmáknuté minimálně stejně dobře, není důvod, aby to tu za tři, čtyři dny nebylo. Proč připlácat? Jo, ono to tak nějak šlo, ale prvně to tam nechali cca deset dnů ležet ve skladu, než to vůbec vyexpedovali. Asi se u dopravy zdarma čekalo, než se jim naplní kontejner, nebo tak něco. Neměl bych s tím problém, kdyby přesně tuhle skutečnost řekli předem. Na druhou stranu musím pochválit balení. Na internetu objednávám hodně často a dlouhodobě, ale ještě se mi nikde jinde nestalo, aby balík byl v lepenkové krabici vystlaný papírovou vycpávkou a omotaný papírovou lepící páskou. Na tom balíku nebylo nic, co by se v krajním případě v přírodě nerozložilo za pár týdnů, i kdyby někdo kašlal na recyklaci. Tady zase pro změnu za mě velké +.