Jiří Devát: Data rostou a síťový byznys také

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 1

Názory k článku

11. 01. 2013 10:42

No jo objem prenesenych dat rastie hlavne z dovodu nezmyslneho prenosu zbytocnych informacii.
Jednoduche strucne podatelne informacie su zabalene v obalke "HD balastu" potrebneho na zaujatie pozornosti konzumentov obsahu. Dnasni konzumenti uz nerozlisuju obsahovu stranku .Vobec im nevadi ze sleduju po x-ty krat to iste ale zakazdym v inych farebnych odtienoch (obrazne povedane)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor