Josef Matějka: CZC roste a bude mít novou základnu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

avatar
26. 04. 2015 11:40

U CZC nakupuju dlouhé roky, utratil jsem tam stovky tisíc Kč, za sebe i moje firmy. Za ty roky žádný velký problém. Díky komunitě na jejich webu jsem se hodně naučil. Škoda, že nový web není tak komunitní... Na druhou stranu je přehlednější než kterýkoliv jiný IT shop, dobře se hledá a vybírá.
Za ty roky 4 reklamace, vyřízeny OK.
Teď mám výdejní místo přes ulici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 04. 2015 13:19

Kupuju na Alze bo mi to doveze kousek od domu, nějaké CZC výdejní místa nebo co to je nejsou jednak vidět a za druhé jsou dost pofidérní.
Pak ještě miluju v HK wifi.aspa.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2015 18:54

Zrovna dnes som si objednal takú hlúposť za pár stoviek s dodaním na ich pobočku (zo skladu Praha 4 do Prahy 2), nakoľko sa mi páčil termín dodania: "dnes"... a čo myslíte, dodali to? Je pravda, že v podstate každý aktuálny deň je v podstate "dnes" ale myslel som, že sa to viaže na deň objednávky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2015 18:33

Nakupuji u czc od roku 2004 cca za 500 000,- dohromady.nikdy jsem nemusel resit reklamaci.zbozi vzdy dorazilo dle terminu naprosto presne.web se mi drive libil vic.ale ted jsem si zvyknul a je rozhodne lepsi.spousta moznosti pro specificky vyber produktu.za me 100% spokojenost.je tak dal. Alzu nemam rad pro neprehlednost spatne skalovani produktu a nejvic nesnasim zeleneho skreta.tam jsem nakoupil jen kvuli znatelne cene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2015 15:20

JJ, pamatuji ty začátky, to byli někde ve Strašnicích v nějakém sklepě, když jsem tam jezdil nakupovat. Teď už to mám blíž ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2015 11:40

Bláboly a bláboly. To byste se museli chovat k zákazníkovi úplně jinak. Reklamoval jsem obyčejný kabel USB, byl pravděpodobně poškozený už z výroby a začal zlobit asi při pátém nabíjení tabletu. Reklamaci mi neuznali, že údajně nebyl výrobek kompletní a ten člověk za šaltrem to ještě obhajoval. No takový normální obhájce hlouposti a neschopnosti. Stalo se dnes v Pardubicích RE15021248. Takže CZC již nikdy a doporučuji všem se jim zdaleka vyhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2015 10:22

Dřív se s lidmi v prodejně dalo mluvit, web byl přehledný a s dobrou komunitou kolem něj.Pak se na lidi vykašlali, přisáli se na EU penězovod, vyházeli schopné lidi, rozbili web a zničili komunitu. Vrcholem je reklamační opruz a nepřátelský marketing. Stal se z nich takový druhý Mironet.Dnes kupuju jen u zeleného skřeta, občas u tsbohemia. Stojí mě to cca 10 % navíc, ale peníze nejsou všechno.CZC ať se jde vycpat a pan nafoukaný majitel taky. Podobný rozhovor už vyšel ve vícero médiích, takže už ani sám své firmě nevěří a chce ji prodat. Tohle je součást námluv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2015 08:53

S vrácením ve 14denní lhůtě jsem sice neměl problém (vracel jsem televizi v naprostém v pořádku v původním balení), ale nemile mě překvapilo, že výrobek označený jako nový byl evidentně už minimálně jednou vybalený (a podle mě vrácený ze stejného důvodu - špatná kvalita obrazu hlavně kvůli nerovnoměrnému podsvícení). Chyběly ochranné folie, obrazovka byla evidentně (ale špatně) umytá - byly na ní zaschlé kapky. Rámeček byl také na jednom místě poškrábaný, čehož si pracovník naštěsttí nevšiml, takže nedělali problémy při vrácení.
Televizi bych u nich tedy už rozhodně nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2015 08:21

czc.cz jsou ŠMEJDI. Od té doby co se rozrostli se chovají k zákazníkům jako k póvlu. Zasílají poškozené nebo nefunkční zboží a ignorují reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2015 08:07

CZC uz neni davno co to bejvalo na zacatku. Koupil jsem si pred lety SSD tusim ze ocz agility 3, myslim ze za cenu okolo 2000kc v dobe kdy byly problemy se sandforce v kombinaci se zakladni deskou s intel radicem. Co cert nechtel, zrovna ja jsem mel tento problem,bsod,zamrzani,atd..Nebyl v te dobe zadny firmware ktery by to opravil. Zvykly z jinych eshopu jsem ssd vratil hned treti den behem 14denni lhuty a hned mi bylo strzeno 500Kc + nejake drobne k tomu. Chtel jsem disk vymenit za stejne drahy bez sandforce a jeste jsem musel priplacet. Duvod strzeni 500kc udajne nejaky maly skrabanec, moc to nechapu, jen jsem ssd vyndal z obalu a ani ho nesrouboval do pc,jen jsem ho pripojil a polozil vedle pc. Tohle se mi v jinych eshopech pri vymene za jiny produkt teda jeste nestalo a to uz jsem menil grafiky,monitory,atd. Nejaky maly skrabanec urcite neskutecne ovlivnil funkcnost disku kdyz mi strhli hned 500kc z ceny 2000kc. Diky czc,uz jsem u vas od te doby nic nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2015 00:33

Na CZC jsem koupil krabicovku Windows 7 Home 32bit. Abych ušetřil na poštovném, tak jsem si to nechal poslat na výdejní místo do našeho města. Když jsem se dostavil pro své objednané zboží byla na výdejním místě hezká slečna prodavačka. Obsah krabicovky jsem si na místě zkontroloval před svědkyní slečnou prodavačkou, jestli v Redmondu v Microsoftu mi nezapomněli dát do krabice ty CD-éčka s Windows 7. Nezapomněli. Takže vše v pořádku. Byla to moje největší investice v roce 2013, i když instalaci jsem dělal až na jaře 2014, protože jsem se chtěl do posledního dne podpory ještě potěšit svým oblíbeným Windows XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2015 00:25

Konec legrace končí, když vám lékař "sdělí špatnou zprávu". Takže bych pánovi vzkázal aby se nebral příliš vážně. On ani firma. Až tu dávno nebude firmy ano stejné jiné, ale budou.
Jinak přeji jen to dobré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor